کد خبر: 669410
تاریخ انتشار :

انتقاد روزنامه فرهیختگان از روشن نشدن ابهامات فاجعه هواپیمای اوکراینی

روزنامه فرهیختگان نوشت: فارغ از کلیات ابعاد حادثه تلخ خطای انسانی رخ‌داده در سرنگونی هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی درباره نتیجه پیگیری‌های حقوقی این اتفاق تلخ و خروجی رسانه‌ای جلسات دادگاه پرونده باید گفت شاهد وضعیت غیرقابل‌قبولی هستیم.

انتقاد روزنامه فرهیختگان از روشن نشدن ابهامات فاجعه هواپیمای اوکراینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه اصولگرای فرهیختگان از روشن نشدن ابهامات فاجعه هواپیمای اوکراینی پس از سه سال گلایه کرده و در گزارشی با عنوان «صبر ایوب افکار عمومی برای تراژدی هواپیما» نوشت: خروجی جلسات دادگاه این پرونده غیرقابل قبول است.

به گزارش فرهیختگان، فارغ از کلیات ابعاد حادثه تلخ خطای انسانی رخ‌داده در سرنگونی هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی درباره نتیجه پیگیری‌های حقوقی این اتفاق تلخ و خروجی رسانه‌ای جلسات دادگاه پرونده باید گفت شاهد وضعیت غیرقابل‌قبولی هستیم. نخستین نکته دراین‌باره آنکه در سومین سالگرد این اتفاق تلخ، هنوز تکلیف نهایی متهمان این پرونده مشخص نیست و دادگاه رسیدگی‌کننده بعد از گذشت سه سال تنها ۷ جلسه با حضور شاکیان و وکلایشان برگزار کرده که مجموع ساعات آن به 30 ساعت نمی‌رسد. 

در ادامه این گزارش یادآوری شده است: از دیگر مسائلی که هنوز میان افکار عمومی درباره آن سوالاتی وجود دارد، سرنوشت اشیاء گم‌شده جان‌باختگان در روز حادثه است. چیزی که شاکیان هم درباره آن از دادگاه، «شناسایی، تعقیب و مجازات کسانی که اقدام به سرقت اشیا جان‌باختگان کرده‌اند» را مطالبه کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها