کد خبر: 669418
تاریخ انتشار :

هشدار فرمانده سپاه به آمریکا: انتقام باقی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به دشمنانمان گفته بودیم با همین جوانان سراغ شما می آئیم. به امریکا می گوئیم شعله های انتقام و غضب در نسل های جدید چقدر رویش کرده است و شما خطا کردید. قابل بازگشت هم نیست و انتقام باقی است گرچه هر روز انتقام گرفته می شود اما برای آمران این صحنه هولناک و غم انگیز حتما آنگونه رهبر عزیزمان فرمودند داستان انتقام باقی است و خواهیم رفت دیر یازود.

هشدار فرمانده سپاه به آمریکا: انتقام باقی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردارسرلشکر حسین سلامی صبح امروز ۱۸ دی ماه در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی علیه السلام کرمان اظهار کرد:  نیمه شب ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ یک صورت فلکی زیبا با چند ستاره دیگر عروج ملکوتی به عرش اعلا پیمودند.

وی افزود: آن ستارگان درخشان در جوار آن خورشید پرفروغ، سپهسالار شهیدان عراق ابومهدی المهندس و یار وفادار و جدائی ناپذیر قاسم عزیز، سردار شهید حسین پورجعفری و سه ستاره نازنین دیگر به نام های شهیدان والامقام مظفری نیا، طارمی، زمانیان بودند.

سلامی بیان کرد: کشور را رایحه دل انگیز شهادت فرا گرفت. نه فقط ایران را، جهان اسلام را و بلکه هستی را از عطر و رایحه خوشبوی شهادت این عزیزان سرشار کرد و در ۱۷ دی ماه همان سال در کرمان بی نظیرترین رویداد عاطفی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: همه چشم ها در کرمان چشمه سار اشک بود و همه مردم از خانه هجرت کرده بودند تا در بدرقه این فلک زمینی شرکت کنند و احساس این مردم در آن لحظه های غم انگیز را نمی توان ترسیم کرد و فقط آن صحنه ها را می شد تماشا کرد، گریست و با آنها همدل بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این چه حکمتی است که یک نفر می آورند نزد خداوند عزیزشود که همه قلب ها و همه چشم ها برای او بگیرند؟

وی افزود: البته خداوند پاسخ این سئوالات را داده است. "اگر انسانی مومن باشد و عمل صالح انجام دهد، خداوند او را محبوب دل ها قرار می دهد" و این راز آسمانی مهر و محبتی است که در قلب شما روئیده است و هرگز شعله های این عشق خاموش نمی شود و حرارت دل ها فرو نمی نشیند و این خورشید درخشان هر سال دوباره طلوع می کند و هرگز غروب نمی کند. این تصویر معنوی قاسم عزیز ماست که سیمای مبارک او در مقابل چشمان شماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مطرح کردن این سئوال که چه عاملی این عظمت را آفرید؟ گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی را باید از چند زاویه نگاه کرد. البته از هر زاویه ای که به او نزدیک می شویم کامل و جامع است. نمایه یک انسان کامل است. او شهید شد چون هلال شخصیت او کامل شده بود. قمر منیر انقلاب، ابوالفضل حسین انقلاب ما به مرحله ای رسیده بود که باید دستانش از پیکر جدا می شد. الهی می شد تا با این دست های جدا شده امروز شمشیر بزند و از انقلاب دفاع کند.

 سلامی تصریح کرد: حاج قاسم دیگر به مرزی رسیده بود که باید با شهادتش راه را بپیماید و این یک حیات جدید است. یک میدان تاثیر جدید که خداوند به او بخشیده است و یک قدرت به میدان آوردن همه جوانان در همه جغرافیاها. یک حجت پایان ناپذیر، یک عشق بی انتها و انگیزه مستمر در حال رویش و باید قاسم با این شکل جدید از اسلام و انقلاب امام و رهبر عزیزمان دفاع و حمایت می کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم عظمت کار او و هندسیه عظیمی که او در جهان سیاست آفرید توصیف کنیم، باید به نقشه جامع ذهنی دشمنانمان رجوع کنیم که آنها می خواستند کجاها را در سیطره خود بگیرند. او همه این نقشه را به هم ریخت. تمام این طرح ها را باطل کرد و عمل او باطل کننده سحر و جادوی همه قدرت ها بود. باطل کننده اعتبار عظمتی که قدرت ها در فضای شیطانی برای خود قائل بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:  آنها می خواسند از شرق مدیترانه تا شرق افغانستان تا قفقاز و آسیای میانه و تمام مساحتی که جغرافیای جهان اسلام قلمداد می شود را با لشکرکشی و یک هیمنه نظامی در اشغال و تسلط و بلعیدن خود ببرند.

وی اظهار کرد: آنها آمده بودند تا در یک صف آرائی جهانی قدرت تمام جهان اسلام را تسخیر کنند و در انتهای کار بر انقلاب ایران یورش بیاورند و هویت مسلمانان و موجودیت آنها را و استقلال و عزتشان را از آنان بگیرند. در لبنان، سوریه، عراق، بحرین و افغانستان و ایران اما قاسم شمشیر از نیام کشید. هرکجا آنان ظاهر شدند قبل از آنها ظاهر می شد و با دشمن و شمشیرهای آنها ملاقات می کرد و ضربات شمشیر او را دشمن خوب می چشید و می فهمید. شاید دشمن در مقاطعی بهتر از ما قاسم را می شناخت.

سلامی بیان کرد: او اجازه نداد هیچ کجا مسلمانان آواره شده و بلاد آنها تحت سیطره دشمن قرار بگیرد و با غیرت علوی دفاع کرد و نمی توانست ناموس مسلمان را در خیابان های اروپا آواره ببیند و این وزن غیرت او بود و اینگونه ایستاد و در این میدان جهاد زینت ولایت بود.

وی ادامه داد:  او از ولایت تفکیک ناپذیر بود و تعلیم یافته این مکتب و قاسم یک راهنما نبود و او حقیقتا خود راه بود. به او که نگاه کنیم راه را می آموزیم. مقام معظم رهبری فرمودند" از طریق شهدا می توان راه را آموخت" و پیمودن این راه و مکتب، طریقت ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مانوس بودن شهید سلیمانی با قرآن کریم گفت: براساس آیه قرآن کریم، این قدرت های غیرالهی که آن ها را قدرت می خوانید مثل امریکا، انگلیس، فرانسه و ... وابستگان به این قدرت های شیطانی که به ظاهر عظیم هستند، همه اینها جمع شوند، نمی توانند یک پشه بیافرینند. قاسم در این مکتب تعلیم یافته و قدرت ها برای او این اندازه مهم بودند که حتی نمی توانند یک پشه بیافرینند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی مومن بود و جهان بینی او براساس قرآن این بود که از هیچ قدرتی نمی ترسید و کسی که از خدا بترسد از چیزی نمی ترسد و قاسم از این جنس بود.

سلامی تصریح کرد: سردار دل ها، مومن واقعی بود و هیچ کاره نیمه تمام یا ناتمامی نداشت و این به واسطه تقوای الهی بود و آن چیزی که او را عظمت بخشید، تقوا بود و در عین اقتدار به او خضوع می بخشید. خاضع بود در حالی که بسیار قدرتمند بود.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه چیز حاج قاسم در تراز انسان تربیت شده مکتب اهل بیت علیهم السلام و امامین انقلاب ماست و ما این ها را دیده بودیم. ارادت او، تبعیت او و تربیت ولائی چنین عظمتی را به او بخشید.

وی افزود: دشمن سردا حاج قاسم سلیمانی را تحمل نکرد. واقعا نمی توانست تحمل کند و یک اشتباه و خطای بزرگ کرد و  فکر می کرد این نور خاموش می شود و تازه فصل رویش این نور شد. امروز قاسم سلیمانی یک الگوست. یک استثنائی نیست. یک شخصیت قابل تکثیر است و به قلب جوانان این سرزمین رجوع کنیم او را می بینیم و واقعا تکثیر شده و می روید و جریان دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سلیمانی یک ستاره دنباله دار است و حتی در این شرایط سخت انقلاب ما که دشمن با تمام قوای خود به صحنه نبرد با انقلاب ما آمده است، دیدیم دشمن صدهاهزار دروغ در فضای مجازی پراکند تا ذهن و قلب جوانان ما را برباید و آنها را نسبت به انقلاب بدبین و متنفر کند و آنها را در مقابل انقلاب قرار بدهد و تمام غضب، اقوال زور، گفتارهای فریب دشمن و رجس با یک 10 روز دلدادگی جوانان این سرمین به این شخصیت عظیم(حاج قاسم) شسته شد و جامعه از آنچه دشمن می پرداکند، غسل داده شد و دشمن در مقابل دیدگان معنوی جوانان و مردان و زنان ما عریان ماند.

وی ادامه داد:  شهادت حاج قاسم سلیمانی برای این بود که امروز این حجت نورانی در مقابل چشان جوانان و نوجوانان ما بدرخشد و همه به او مانند یک ستاره نگاه کنند و هدایت شوند و این فلسفه شهادت اوست و این داستان ادامه دارد.

سلامی بیان کرد: ما به دشمنانمان گفته بودیم با همین جوانان سراغ شما می آئیم. به امریکا می گوئیم شعله های انتقام و غضب در نسل های جدید چقدر رویش کرده است و شما خطا کردید. قابل بازگشت هم نیست و انتقام باقی است گرچه هر روز انتقام گرفته می شود اما برای آمران این صحنه هولناک و غم انگیز حتما آنگونه رهبر عزیزمان فرمودند داستان انتقام باقی است و خواهیم رفت دیر یازود.

وی بیان کرد: به دشمنانمان می گوییم بیرق انقلاب برافراشته است. قاسم در چهره های جدید همچنان در حال پیشروی است و حرکت انقلاب متوقف نمی شود و ریشه های این شجره مبارک در اعماق ایمان مردم ما مستحکم است و هیچ کس نمی تواند آن را متزلزل کند. بیخود خواب آشفته نبینید. این نظام مستحکم تر از تمام نظام های موجود عامل است. اینجا مردان و زنان قدرتمندی از انقلابشان دفاع می کنند که مانند جبل راسخ هستند و کاسه های سرشان را به خداوند عاریه داده اند. بی جهت دچار محاسبات غلط نشوید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دستاوردها پابرجا هستند و ما تازه اول راه هستیم و پیش می رویم. مشکلاتمان را حل می کنیم و هرگز سازش یا تسلیم در مقابل اراده دشمن در منطق مومنان جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد:  این مملکت به خدا پیوسته است و به شهیدان بزرگ و این حجت های الهی ما را برای پیمودن قله ها آماده می کند.

سلامی گفت:  به عنوان کوچک ترین سرباز اسلام و وطن از مردم کرمان صمیمانه سپاسگزارم که رابعینی از زائران فرمانده رشید ما میزبانی کردید و از همه مسئولان استان و کسانی که به مردم خدمت کردند، بسیجیان عزیز، مردم مهربان این دیار و موکب داران از همه صمیمانه تشکر می کنم. این وفاداری شما برای ما الهام بخش است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها