کد خبر: 669992
تاریخ انتشار :

عضو کمیسیون عمران مجلس:

حفظ وحدت قوای سه‌گانه بیش از استیضاح ضرورت دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط حاضر حفظ وحدت قوای سه‌گانه بیش از استیضاح ضرورت دارد و اکنون وقت مناسبی برای استیضاح وزیران نیست.

حفظ وحدت قوای سه‌گانه بیش از استیضاح ضرورت دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد جباری در گفت گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزرا گفت: طرح سوال و استیضاح از ابزارهای نظارتی مجلس است اما موقعیت استفاده از این ابزارها بستگی به شرایط کشور دارد به طوری که در وضعیت فعلی حفظ و وحدت قوای سه گانه در اولویت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت و مجلس خدمت صادقانه به مردم و پرهیز از حاشیه هاست، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال آسیب زدن به انسجام ملی و همدلی قوا هستند، نباید بگذاریم عده ای از اختلاف سلیقه ها سوء استفاده کنند.

نماینده مردم پارسیان در مجلس تصریح کرد: برخی از وزیران دولت سیزدهم بالاترین رای اعتماد را از مجلس گرفتند و این اعتماد باید در کارآمدی و پیگیری خواسته های مردم نمود داشته باشد.

جباری در ادامه به ناآرامی های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: در این حوادث دشمنان بر وضعیت معیشتی مردم متمرکز شدند تا اهداف خود را پیاده کنند بنابراین دولت و مجلس باید در شرایط کنونی به فکر حل مشکلات مردم باشند تا راه برای سوءاستفاده دشمنان بسته شود.

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه قوه مقننه بررسی لایحه بودجه 1402 را کلید زده است، تاکید کرد: برای داشتن بودجه ای قوی و منضبط نیازمند حفظ روحیه تعاملی قوا هستیم تا مردم از ثمرات آن بهره مند شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها