کد خبر: 670100
تاریخ انتشار :

تحلیل سخنگوی جبهه پیروان از کنش و واکنش‌های اخیر روحانی

آنا/ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه باید از مدیران کارآمد در تیم اقتصادی دولت استفاده شود، گفت: اگر افرادی که دانش بنیان و کاربلد هستند و سابقه روشن و ضد فساد دارند به کار گرفته شوند مشکلات «لاینحل» نخواهد بود.

تحلیل سخنگوی جبهه پیروان از کنش و واکنش‌های اخیر روحانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با آنا، با اشاره به فعالیت‌های سیاسی حسن روحانی و آغاز به کار سایت شخصی او، گفت: عملکرد دولت روحانی قابل دفاع نیست برای آنکه بسیاری از مشکلاتی که این دولت با آن مواجهه است ریشه در دولت سابق دارد،برای نمونه بسیاری از فسادها از تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی ناشی شد و یا در زمینه مذاکرات تعهداتی برعهده ایران گذاشتند، اما ایران هیچ استفاده‌ای از قول‌هایی که در برجام داده بودند نکرد.

وی کنش و واکنش های اخیر حسن روحانی را سیاسی و انتخاباتی دانست و گفت: این اقدامات او ریشه در انتخابات انتخابات سال آینده مجلس و یا انتخابات ریاست جمهوری و تطهیر چهره دولت اش است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت سیزدهم،تصریح کرد:دولت رئیسی پُر کار است و حُسن نیت دارند و واقعا می‌خواهند برای معاش، زندگی و رفاه مردم کاری انجام دهند که شکی در آن نیست.

سجادی تاکید کرد: اما اگر مدیران قویتری را در دولت و بویژه در تیم اقتصادی دولت بکارگرفته شود، می‌توانند نظر رهبری و مردم را تامین کنند، به نظر می‌رسد یکی از حلقه‌های مفقوده مشکلات، انتخاب مدیران کارآمد، کاربلد و دانش بنیان است.

وی بیان اینکه در جایگاه‌های کلیدی دولت  و در سطح استانداری‌ها تغییراتی ایجاد شده است، گفت: اما هنوز استان‌هایی وجود دارند که نیازمند تغییر مدیران کارامد هستند و اگر افرادی که دانش بنیان و کاربلد هستند و سابقه روشن و ضد فساد دارند به کار گرفته شوند مشکلات «لاینحل» نخواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها