کد خبر: 671100
تاریخ انتشار :

واکنش چمران به اخذ عوارض از قبرها در تهران: بهای خدمات است

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فهرست بهای خدمات از سوی وزارت کشور اعلام شده است، گفت: اگر بهای خدمات بهشت زهرا (س) به شورا برسد بررسی خواهد شد.

واکنش چمران به اخذ عوارض از قبرها در تهران: بهای خدمات است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنچه در خصوص بهشت زهرا(س) مطرح شده عوارض نیست و بهای خدمات است، یادآور شد: وزارت کشور این بها را برای کل کشور اعلام کرده و بهشت زهرا(س) یکی از مواردی است که بهای خدمات دریافت می کند و موقع دفن افراد این بها دریافت می شود. وی تاکید کرد: این مبلغ عوارض نیست و مربوط به پیش از دفن است و پس از آن به این بستگی دارد که خدمات بخواهند یا خیر؟

مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز دستور جلسه خلاصه و البته موضوعات طولانی است، اظهار کرد: بهای خدمات امروز مطرح می شود و اگر به اتمام نرسد، در جلسه بعدازظهر بررسی خواهد شد؛ اگر فرصتی باشد ۲ گزارش حسابرسی نیز بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنچه در خصوص بهشت زهرا(س) مطرح شده عوارض نیست و بهای خدمات است، یادآور شد: وزارت کشور این بها را برای کل کشور اعلام کرده و بهشت زهرا(س) یکی از مواردی است که بهای خدمات دریافت می کند و موقع دفن افراد این بها دریافت می شود.

وی تاکید کرد: این مبلغ عوارض نیست و مربوط به پیش از دفن است و پس از آن به این بستگی دارد که خدمات بخواهند یا خیر؟ ممکن است کسی بخواهد گل‌کاری انجام داده یا مواردی از این قبیل انجام دهد. آنچه آمده فهرست وزارت کشور است و در بین آنها، شورا مواردی که صلاح بداند تصویب خواهد کرد. چیزی برای نگهداشت نداشتیم و نداریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها