کد خبر: 671271
تاریخ انتشار :

وزیر بهداشت:

رعایت نکردن قانون حجاب در مراکز بهداشتی دولتی و خصوصی تخلف است

فارس: وزیر بهداشت اظهار کرد: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است، در اعتباربخشی مراکز خصوصی موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است.

رعایت نکردن قانون حجاب در مراکز بهداشتی دولتی و خصوصی تخلف است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است، در اعتباربخشی مراکز خصوصی موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است و اگر مرکز خصوصی مسایل فرهنگی از جمله حجاب را رعایت نکنند با امتیاز لازم برای اعتباربخشی را کسب نخواهند کرد و ممکن است بیمارستان تایید نشود.

او افزود: از سویی در بیمارستان‌های دولتی نیز بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود. در موضوع سونوگرافی نیز باید سونوگرافی خانم‌ها توسط خانم‌ها انجام شود، در برخی موارد اعلام می‌شود که به اندازه رادیولوژیست نداریم که ما درخواست داریم به زنان پزشک عمومی و متخصص زنان آموزش کوتاه مدت داده شود. ما به تعداد دستگاه‌های رادیولوژی متخصص زن نداریم که از مشکلات این حوزه است که با تربیت و آموزش حل خواهد شد. امروز دستیاران خانم نیز خوب عمل می‌کنند و می‌توانند در برطرف شدن این مشکل کمک کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها