کد خبر: 671357
تاریخ انتشار :

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

صالحی: هماهنگی قوای سه گانه در طول تاریخ کم نظیر است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: روسای قوای سه گانه جلسات متعددی را با یکدیگر خود داشته‌اند که در طول ادوار تاریخ کمتر بوده که دولت‌ها و قوای سه گانه در این سطح از همراهی و هماهنگی داشته باشند و این از برکات رهبری مقام معظم رهبری و اراده مردم انقلابی کشور برای به بار نشاندن دولت و مجلس انقلابی بودن است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دومین نشست مسئولان ارتباطات مردمی قوای سه گانه،  وزارتخانه‌ها و دستگاه های اجرایی دولتی و نهادهای عمومی، انقلابی، نظامی و انتظامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه و قاسم یکله معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارتباطات مردمی دستگاهای مختلف ظهر چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این نشست با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با بیان اینکه «امام خمینی (ره) خود را خادم پا برهنگان و کوخ نشینان و به عبارتی مستضعفین عالم می‌دانست»، اظهار کرد: قطعاً یاد و نام شهید سلیمانی الهام بخش بوده است، پیشنهاد طرح ملی خدمت میدانی با عنوان شهید سلیمانی می‌تواند یک شروع و تحول عظیمی برای رزمایشی بی نظیر برای خدمت به مردم باشد.

وی با یادآوری اینکه همه ارکان نظام بر اساس آرمان‌ها و رهنمودهای امامین انقلاب خود را خدمتگذار مردم می‌دانند، اظهارکرد: افزایش ظرفیت‌های مجموعه‌های نظام برای خدمتگذاری بیشتر به مردم است و این مهم می‌تواند در طرح ملی خدمت میدانی شهید سلیمانی بیش از پیش محقق شود.

وی گفت: مسئولان ارتباطات مردمی در قوای قضاییه و مقننه و همچنین مسئولان مربوطه در نیروهای نظامی و انتظامی هر زمان که برای هم افزایی و همکاری بیشتر لازم بود، با مجموعه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی و هم افزایی داشتند و شاهد اتفاق مبارکی در این زمینه بودیم.

وی افزود: روسای قوای سه گانه جلسات متعددی را با یکدیگر داشته‌اند که در طول ادوار تاریخ کمتر بوده که دولت‌ها و قوای سه گانه در این سطح  همراهی و هماهنگی داشته باشند و این از برکات رهبری مقام معظم رهبری و اراده مردم انقلابی کشور برای به بار نشاندن دولت و مجلس انقلابی بوده است؛ برای شکر این نعمت باید در سنگر مراکز ارتباطات مردمی سه قوه و دستگاه‌های مختلف هم افزایی موجود را بیشتر کنیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در روز شنبه ۲۲ بهمن سال جاری گفت: روز شنبه از ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر همه دستگاه‌ها با حضور در مسیر برگزاری راهپیمایی‌ها خادم مردم خواهند بود و این حضور می‌تواند بزرگترین دستاورد مرکز ارتباطات مردمی باشد. ان‌شاءالله در برنامه‌های مشابهی نظیر راهپیمایی روز قدس و نمازهای جمعه شاهد حضور نمایندگان بخش ارتباطات مردمی دستگاه‌های مختلف باشیم.

صالحی در پایان با تاکید بر اینکه همه اعضای کابینه دولت در خدمت مردم هستند، گفت: در حال حاضر بیش از ۳ میلیون درخواست و تقاضا به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری واصل شده است که ۷۹.۸ درصد از این درخواست‌ها اجرایی شده است. ما تا اتمام رسیدگی به آخرین درخواست به کار خود ادامه خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها