کد خبر: 671529
تاریخ انتشار :

آغاز طرح کاهش قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی با دستور رئیسی

وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت ۳۴ قلم کالاهای اساسی با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه های زنجیره ای بدون سود به فروش می‌رسد.

آغاز طرح کاهش قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی با دستور رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه های زنجیره ای اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری که در این ایام تقاضا برای کالاهای اساسی افزایش می یابد و به اوج خود می رسد با دستور رئیس‌جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مدت حدود سه ماه 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می رسانند.

وی افزود: کلیه فروشگاه های زنجیره ای 34 قلم کالاهای اساسی را با 10 تا 25 درصد تخفیف اعمال می کنند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کنند.

قیمت‌ها به دلیل آمدن وزیر کاهش یافت!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم که سایر فروشگاه ها نیز در این طرح همراهی داشته باشند ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور وجود دارد و این طرح  در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.

وزیر جهاد کشاورزی همزمان با آغاز این طرح در یکی از فروشگاهی زنجیره ای که در این طرح مشارکت داشتند حضور یافت و صحبت های مردمی را شنید.

بسیاری از مردم در صحبت با وزیر جهاد کشاورزی گفتند: همزمان با حضور شما در فروشگاه ها، قیمت ها کاهش یافته و برچسب قیمت ها عوض شده است که وزیر جهاد کشاورزی نیز در پاسخ توضیح داد که کاهش قیمت کالاهای اساسی به دلیل آغاز طرح فجر تا فطر است و امیداریم به مدت سه ماه کاهش قیمت ها ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها