کد خبر: 671533
تاریخ انتشار :

عضو شورای شهر تهران: ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم

ایلنا:عضو شورای شهر تهران گفت: روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می شویم.

عضو شورای شهر تهران: ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرف من این است که اقای زاکانی باید می رفت و معاونان و شهرداران را بسیج می کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود. من ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم و مردم را دیدم که تا نیمه شب یا ماشین هل می دادند و یا ماشین را رها کرده و به خانه می روند.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر ما انتقاد می کنیم به هیچ عنوان بحث ما نادیده گرفتن زحمات خدمات شهری نیست تصمیم سازان را باید از مجریان جدا کرد.

وی با اشاره به کامنت هایی که در زیر توییت شخصی او منتشر شده بود، گفت: مردم در زیر کامنت من مواردی را نوشته بودند که نمی توانم بخوانم. گفته بودند که شهر را رها کنید خودش اداره می شود همه تان بروید.

وی ادامه داد: حرف من این است که اقای زاکانی باید می رفت و معاونان و شهرداران را بسیج می کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود. من ۶ ساعته از سئول به اوین رسیدم و مردم را دیدم که تا نیمه شب یا ماشین هل می دادند و یا ماشین را رها کرده و به خانه می روند.

وی تصریح کرد: ما خودمان می گوییم که بودجه برف روبی شهرداری با این روش به هدر می رود بگذارید ما بگوییم اگر ما تذکری می کنیم ناراحت نشوید. روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می شویم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها