کد خبر: 671603
تاریخ انتشار :

آمریکا یک شی پرنده دیگر را در آسمان ساقط کرد + جزئیات

تسنیم نوشت: نماینده کنگره آمریکا تائید کرد که ارتش این کشور یک شی هوابرد دیگر را بر فراز دریاچه هورون ساقط کرد.

آمریکا یک شی پرنده دیگر را در آسمان ساقط کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«جک برگمن»، نماینده کنگره آمریکا از میشیگان بامداد دوشنبه به وقت تهران در حساب توئیتری خود تائید کرد که جنگنده‌های آمریکایی یک شی پرنده ناشناس دیگر را این بار بر فراز دریاچه هورون در نزدیکی مرز با کانادا سرنگون کردند.

این نماینده کنگره در این ارتباط گفت: «من با وزارت دفاع آمریکا در رابطه با عملیات امروز در سراسر منطقه در تماس بوده‌ام. ارتش ایالات متحده یک شیء دیگر را بر فراز دریاچه هورون ساقط کرد. من از اقدام قاطع خلبانان جنگنده ارتش قدردانی می کنم.»

برگمان روز یکشنبه در توییتر خود نوشت: «مردم آمریکا سزاوار پاسخ های بسیار بیشتری نسبت به ما هستند.»

پیش از این، «الیسا اسلاتکین»، نمانیده دیگری در کنگره از میشیگان در توییتر گفته بود که ارتش ایالات متحده یک شی را بر فراز دریاچه هورون ردیابی می کند.

مقامات آمریکایی روز یکشنبه به طور موقت حریم هوایی دریاچه میشیگان را برای اطمینان از ایمنی ترافیک هوایی در این منطقه در طول عملیات نامشخص فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) مسدود اعلام کرده بودند و سپس محدودیت ها را لغو کردند.

رهبر دموکراتهای سنا: شی ساقط شده جدید نیز بالون بود

فارس نوشت: رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا گفت، به اعتقاد مقام‌های آمریکایی اشیاء پرنده‌ای که در چند روز گذشته بر فراز خاک این کشور و کانادا سرنگون شدند بالون بودند.

به گفته «چاک شومر»، رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنای آمریکا، واشنگتن اعتقاد دارد اشیاء پرنده‌ای که در چند روز گذشته بر فراز خاک آمریکا و کانادا سرنگون شدند بالون بوده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها