کد خبر: 671604
تاریخ انتشار :

رئیس دیوان عالی کشور:

مشمولان عفو مورد تذکر قرار گرفتند تا متنبه شوند

رئیس دیوان عالی کشور گفت: درباره عفوهای اخیر و پیام آن به مردم در این شرایط کشور اظهار داشت: این عفوها دشمن را خلع سلاح کرد. این اقدام در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

مشمولان عفو مورد تذکر قرار گرفتند تا متنبه شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور درباره عفوهای اخیر و پیام آن به مردم در این شرایط کشور اظهار داشت: این عفوها دشمن را خلع سلاح کرد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی مرتضوی مقدم را در ادامه می خوانید:

دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و این اقدام در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت است، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران جان و مال مردم است و این اقدام پدرانه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای کسانی که فریب خورده بودند و در این موقعیت حساس متوجه نبودند انجام دادند و این عفو مشمول آنها شد و مورد تذکر قرار گرفتند تا متنبه شوند و دوباره این اشتباه را تکرار نکنند.

درباره تدوام انقلاب اسلامی و خیال عده‌ای که جمهوری اسلامی ایران تا ٢٢ بهمن ١۴٠١ ادامه نخواهد داشت،  این حرف‌ها از ابتدای انقلاب هم وجود داشت همان زمان ابتدای انقلاب می‌گفتند ۶ ماه دیگر این انقلاب از بین می‌رود. این حرف‌ها موضوع جدیدی نیست اما حضور مردم پیام بسیار خوبی برای این خیال‌ها و حرف‌ها است و هر سال هم مردم پاسخ آنها را می‌دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها