کد خبر: 671768
تاریخ انتشار :

جهاد تبیین یعنی ارائه واقعیت‌ها و مبارزه با سیاه‌نمایی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که جهاد تبیین به معنای کار و تلاش در عرصه‌های مختلف با هدف ارائه واقعیت‌ها و مبارزه با سیاه‌نمایی دشمنان، است.

جهاد تبیین یعنی ارائه واقعیت‌ها و مبارزه با سیاه‌نمایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار یدالله جوانی در سفر به شیراز، در جمع کارکنان آموزش و پرورش فارس، با بیان اینکه ما اکنون در حال نوعی جنگ هستیم، لذا باید برای پیروزی تلاش کنیم، گفت: غفلت از دانش‌آموزان در برهه‌ای از زمان باعث آسیب این نوجوانان و جوانان و امیدواری دشمن شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، جوانی خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب دشمن ابتدا با ترور شخصیت‌های انقلابی کار مبارزه با نظام اسلامی را آغاز و در ادامه جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

این مقام نظامی سپاه افزود: در دوران دفاع مقدس، جنگ تنها با رژیم بعث عراق نبود بلکه جنگ دنیا با ایران بود، صدام به پشتوانه همان حمایت جهانی اعلام کرد که سه روز بعد از آغاز جنگ در تهران مصاحبه می‌کند.

جوانی خاطرنشان کرد: جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی بیش از ۴۴ سال است که ادامه دارد و مردم همواره در صحنه بودند و هر بار در این رویارویی دشمن شکست خورد.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر نیز دشمنان جنگ ترکیبی را علیه کشور راه اندازی و رئیس‌جمهور آمریکا با خیالی خام اظهار کرد که به زودی ایران را آزاد می‌کنیم؛ اما شاهد یک شکست بزرگ برای دشمن و یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران بودیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند با آرمان های انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارند و هرگز خاک به دشمن نمی‌دهند، گفت: دشمن از ایجاد تمدن اسلامی از سوی ایران هراس دارد و هرگز در این مسیر از دشمنی دست بر نمی دارد.

جوانی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با استفاده از چالش‌های اقتصادی به نظام اسلامی فشار بیاورد به همین دلیل در مسائل اخیر مشکلات معیشتی را برجسته کرد تا مردم را به خیابان بکشاند، گفت: دشمن سعی دارد هر حرکت جمهوری اسلامی که منجر به بهبود اقتصادی می شود را با تبلیغات سوء منحرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه آموزش، تقویت هویتی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: برای تعامل بیشتر با کشورهای دوست، پیشنهاد میزبانی ورزشکاران جبهه مقاومت را به وزارتخانه ارائه دادیم.

محمدخلیل عسکری با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش اموزان کشور در شیراز گفت: استان فارس تلاش کرده تا این مسابقات به بهترین وجه ممکن برگزار شود. | منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها