کد خبر: 671865
تاریخ انتشار :

رئیس ستاد بحران ارتش:

امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

امیر سرتیپ محمودی از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.

امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، امیر سرتیپ محمد محمودی رئیس ستاد بحران ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: از لحظات ابتدایی بحران رخ داده در استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، بویژه پایگاه چهارم هوانیروز با آمادگی قبلی و پس از اعلام نیاز سازمان مدیریت بحران کشور، اقدامات مردم‌یاری خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تیم‌های متعددی از ارتش برای بازگشایی معابر و ارسال اقلام اضطراری به روستاهای محصور در برف در آن مناطق مستقر شده و تلاش موثر داشته‌اند، افزود: بالگردهای ۲۱۴ و شنوک، ادوات برف‌روبی، تانکرهای آب، چندین دستگاه کف کش، کفی کمرشکن و خودروی کاماز و کرایس با توجه به نیاز ستاد بحران کشور توسط یگان‌های ارتش برای امدادرسانی به مردم و بازگشایی محورهای مواصلاتی اعزام شدند که بحمدالله با کار و تلاش جهادی غیور مردان ارتشی توانستیم گام‌های موثری در راستای حل مشکلات هم‌وطنان‌مان برداریم.

امیر سرتیپ محمودی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان بحران و برگشتن شرایط عادی برای هم‌وطنان‌مان در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در کنار آنها می‌ماند و امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری تداوم خواهد داشت.

رئیس ستاد بحران ارتش خاطرنشان کرد: ارتشیان سرافراز و غیور همگام با سایر نیروهای مسلح و سازمانهای امدادی، این را برای خود افتخار می‌دانند که علاوه بر ماموریت اصلی خود که دفاع از حدود، ثغور و کیان ایران اسلامی است در بحران‌ها و شرایط دشوار نیز مردانه، مجاهدانه و پا در رکاب ولایت، آماده جانفشانی و خدمت به هم‌وطنان خود باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها