کد خبر: 671894
تاریخ انتشار :

فلاحی: بی‌حجابی برنامه‌ریزی صهیونیسم است

احمدحسین فلاحی می‌گوید: در ایران اسلامی، حجاب غیر از اینکه جزو واجبات شرعی است، جزو قانون است و کسی در جامعه حق ندارد بگوید نمی‌خواهم این قانون را رعایت کنم. عدم‌رعایت قانون یعنی هرج و مرج و این را هیچ عاقلی در هیچ جامعه‌ای نمی‌پذیرد.

فلاحی: بی‌حجابی برنامه‌ریزی صهیونیسم است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس یازدهم درباره حساسیت حاکمیت بر موضوع حجاب به رویداد۲۴ می‌گوید: یکی از نماد‌های جامعه اسلامی و یکی از واجبات الهی، حجاب است و ترک آن مثل بقیه واجبات جزو محرمات است. ما یکسری واجبات فردی و شخصی مثل نماز و روزه داریم، ولی بعضی واجبات بُعد اجتماعی دارد و حجاب جزو آن موارد است و برای همین، قانون شده است.

او می‌گوید: در ایران، حتی اگر کسی به اسلام اعتقاد نداشته باشد به قانون باید احترام بگذارد. در همه جوامع دیگر هم همین‌طور است. در کشور‌های دیگر نیز همه موظف هستند قانون را رعایت کنند. مثلاً در فرانسه، جلوی دانشجو‌های باحجاب گرفته می‌شود و فرد باید حجابش را بردارد تا به او اجازه ورود به دانشگاه داده شود. این موضوع جزو قوانین آن کشور است و البته این موضوع در کنار مشکلات عدیده دیگری است که در غرب برای مسلمانان ایجاد می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید: در ایران اسلامی، حجاب غیر از اینکه جزو واجبات شرعی است، جزو قانون است و کسی در جامعه حق ندارد بگوید نمی‌خواهم این قانون را رعایت کنم. عدم رعایت قانون یعنی هرج و مرج و این را هیچ عاقلی در هیچ جامعه‌ای نمی‌پذیرد. 

احمدحسین فلاحی: مطالبه حجاب اجباری خواست اکثریت جامعه است/ سلبریتی‌های مفت‌خور مردم را به اغتشاش دعوت کردند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: صحنه‌های بی‌حجابی در جامعه به دلیل مسامحه در کنار عدم کار فرهنگی به علاوه اقدامات ضدفرهنگی است که مدت‌ها، پیگیری و انجام شد. کار‌های ضدفرهنگی از دهه ۷۰ در کشور شروع شده و تحت عنوان تهاجم و شبیخون فرهنگی نام گرفته است که در این باره رهبر معظم انقلاب هم هشدار‌های زیادی دادند، اما کسی گوش نکرد. 

این چهره اصولگرا می‌گوید: بخشی از برنامه بی‌حجابی در ایران، اهداف برنامه‌ریزی شده صهیونیستی است که توسط برخی فرقه‌های ضاله در کشور دنبال می‌شود و چند سالی است که این‌ها در کشور، روی این موضوع کار می‌کنند. در این روزها، یکسری دنبال این بودند که حجاب را به خوبی رعایت نکنند و کم‌حجاب باشند. امروز این افراد هم به آن بی‌حجاب‌ها اضافه شدند، اما خوشبختانه عمده جامعه و توده مردم اعتقاد به واجبات دارند، منتهی همان‌طور که در آیات قرآن آمده، باطل خودنمایی و سعی می‌کند عین کف روی آب، خودش را نشان دهد. در بحث باطن، «حق» قطعاً کثرت بیشتری دارد و بیشتر جامعه معتقد به این امر هستند و اگر به جامعه نگاه کنید جامعه ما متدین است.

نماینده همدان می‌گوید: حجاب جزو نظام اسلامی است و کوتاه آمدن از هرکدام از قوانین و آموزه‌های دینی که به نوعی نماد هستند، عقب‌نشینی از اصول نظام است. جامعه اسلامی یعنی همراه شدن با این آموزه‌ها، پس شدنی نیست که بگوییم جامعه اسلامی هست، اما این آموزه‌ها را نمی‌خواهیم؛ این رویکرد اصلاً معنا ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها