کد خبر: 671948
تاریخ انتشار :

ماجرای مزایده ماشین احمدی‌نژاد و خاک خوردن پژو ۵۰۴ معروف در بهزیستی

این پژو ۵۰۴ سفید که متعلق به محمود احمدی نژاد است، در زمان ریاست جمهوری وی برای ساخت مسکن برای معلولان به مزایده گذاشته شد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

ماجرای مزایده ماشین احمدی‌نژاد و خاک خوردن پژو ۵۰۴ معروف در بهزیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حالا مسئولان بهزیستی می‌گویند این خودرو بدون اینکه آورده‌ای برای معلولان داشته باشد، گوشه پارکینگ بهزیستی خاک می‌خورد.

اسفندماه سال ۸۹ رسانه‌های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی محمود احمدی‌نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.

همان زمان ، هفته نامه «۹ دی» متعلق به حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس آن دوره نوشت:«شنیده شده است فردی که خودروی احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال‌های گذشته تنها دارائیش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کارهای کوچک صنعتی استفاده می‌کرده است. به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می‌کند. وی در حال حاضر ۳۰درصد سهام بانک گردشگری و ۳۴درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد».

فروردین سال ۹۰ این هفته نامه همچنین اعلام کرد که خریدار خودروی محمود احمدی‌نژاد هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به شبکه بانکی ایران بدهکار است.

عباس سلیمی‌نمین، از دیگر فعالان سیاسی اصول‌گرا نیز در واکنش به این مزایده گفت، اسفندیار رحیم‌مشایی، معاون محمود احمدی‌نژاد «با همکاری شخصی که با او به کارهای اقتصادی مشغول است، دست به این بازی مسخره [فروش خودروی احمدی‌نژاد] زده است».

محمود احمدی‌نژاد سی‌ام آبان سال ۸۸ در همایش تجلیل از خیرین مسکن‌ساز اعلام کرد که «خودروی شخصی خود را برای مشارکت در طرح نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، به حراج می‌گذارد».

به گزارش خبرآنلاین، تاکنون اطلاعاتی درباره نحوه هزینه شدن درآمد حاصل از این مزایده یا علت تحویل ندادن خودرو احمدی نژاد به خریدار آن ، منتشر نشده است.

c3630b0b-3d62-42d2-a628-d9db6801024e

5812340

5812341

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها