کد خبر: 671966
تاریخ انتشار :

مقام اسرائیلی ادعا کرد:

اسرائیل در یک قدمی حمله به ایران ؟!

گالانت در کنفرانس امنیتی مونیخ و در کنار برخی مقامات عربی گفت: زمانی که از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای صحبت می‌کنیم، باید همه ابزارهای ممکن – تکرار می‌کنم، همه ابزارهای ممکن – را روی میز نگه داریم.

اسرائیل در یک قدمی حمله به ایران ؟!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر دفاع رژیم اسرائیل تهدیدات این رژیم علیه ایران را تکرار کرد.

به نقل از رویترز، یوآف گالانت مدعی شد: «همه ابزارهای ممکن» برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای روی میز است و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تکثیر سلاح‌های پیشرفته توسط تهران انجام دهد.

گالانت در کنفرانس امنیتی مونیخ و در کنار برخی مقامات عربی افزود: زمانی که از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای صحبت می کنیم، باید همه ابزارهای ممکن – تکرار می کنم، همه ابزارهای ممکن – را روی میز نگه داریم.

وی با اشاره به پهپادهای جنگی و مهمات هدایت شونده دقیق و اشاره به بلاروس و ونزوئلا مدعی شد: ایران در حال حاضر در حال مذاکره برای فروش تسلیحات پیشرفته از جمله پهپاد و PGM به حداقل 50 کشور مختلف است. ایران با وجود تحریم‌های مستمر که شامل محدودیت‌هایی بر موشک‌ها و فناوری‌های مرتبط است که تا اکتبر 2023 ادامه دارد و شامل صادرات و خرید سامانه‌های نظامی پیشرفته می‌شود.

گفتنی است ایران بارها تاکید کرده هرگونه اقدام نظامی علیه برنامه هسته‌ای صلح‌‌آمیز خود را به محکم‌ترین روش پاسخ خواهد داد.

منبع: شفقنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها