کد خبر: 672072
تاریخ انتشار :

پشت پرده تاخیر عجیب در اعلام نام سرمربی تیم ملی ایران

گفته می شود یکی از دلایل تاخیر در اعلام نام سرمربی تیم ملی، چالش های جدید میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان است.

پشت پرده تاخیر عجیب در اعلام نام سرمربی تیم ملی ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی تاج به جز بحث نایب‌رئیسی و انتخاب مدیر برای تیم امید، در موضوع سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم با مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان و البته جمعی از اعضای هیات‌رئیسه در چالش است. تاج با وجود آنکه مدعی شده بود که شاید باتوجه به شرایط اقتصادی و تحریمی، اننتخاب سرمربی داخلی بهتر باشد اما با این وجود بعد از جدایی کارلوس کی‌روش، رئیس فدراسیون فوتبال به‌دنبال انتخاب سرمربی خارجی بوده و گفته می‌شود که با گزینه موردنظر خود هم در آستانه توافق است.

تاج در شرایطی با سرمربی خارجی وارد مذاکره شده که حمید سجادی، وزیر ورزش‌وجوانان در مصاحبه‌های خود از انتخاب سرمربی داخلی حمایت کرده بود و گفته می‌شود دوگانه انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی در فرآیند تعیین جانشین کارلوس کی‌روش موثر بوده است.

هر چند که رئیس فدراسیون فوتبال بر موضع خود در زمینه انتخاب سرمربی خارجی ایستاده اما فشارهای وارده باعث شده تا به مانند موضوع نایب‌رئیسی و انتخاب مدیر برای تیم امید، آینده نیمکت تیم ملی هم مبهم بماند و انتخاب گزینه نهایی با طی‌شدن فرآیندی فرسایشی انجام شود. با این‌حال به نظر می‌رسد که تا پایان اسفندماه، با وجود چالش‌های ایجاد شده میان رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش‌وجوانان، بلاتکلیفی‌های موجود به پایان خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها