کد خبر: 672103
تاریخ انتشار :

آیت‌الله جنتی در اجلاسیه خبرگان: مردم نباید گرسنه بمانند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند.

آیت‌الله جنتی در اجلاسیه خبرگان: مردم نباید گرسنه بمانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.

وی در نطق پیش از دستور خود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شر دشمنان این سرزمین را کم کرد. از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است. بهترین راه شکرگزاری برای حضور حماسی مردم در 22 بهمن، خدمت شبانه روزی به مردم عزیز است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند. مردم نباید گرسنه بمانند و باید لوازم زندگی آنها فراهم شود. ما هم باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند مبادا بچه‌های تیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت حداقل زندگی را تأمین کنند و به داد مردم بیچاره فقیر برسند که در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در این اجلاس اعلام کرد که سردار اسماعیل قاآنی مهمان امروز اجلاس خبرگان رهبری است.

یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها