کد خبر: 672116
تاریخ انتشار :

اظهارات کنعانی درباره موضوع تبادل زندانیان

ایرنا/ سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به تلاش ویژه سلطنت عمان برای تبادل زندانیان بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا گفت: ایران از منظر انساندوستانه به موضوع تبادل زندانیان می‌نگرد.

اظهارات کنعانی درباره موضوع تبادل زندانیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر کنعانی روز سه شنبه در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص موضوع مذاکرات مرتبط با تبادل زندانیان بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و نقش برخی کشورها از جمله عمان در این زمینه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از منظر انساندوستانه به موضوع تبادل زندانیان می نگرد و ما از تلاشهای ویژه سلطنت عمان در این رابطه تشکر و قدردانی می کنیم.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا گفت: در این مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید می کنیم که تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته است؛ این کار در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: شهروندان ایرانی زندانی شده در آمریکا اغلب به دلیل اتهامات بی اساس مبتنی بر ادعای دولت آمریکا برای دور زدن تحریم ها مورد بازداشت قرار گرفته اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها