کد خبر: 672228
تاریخ انتشار :

سلیمی:

گزینه‌های ایران در برابر مکانیسم ماشه زیاد است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر مکانیسم ماشه علیه ایران فعال شود، ما نیز گزینه‌های روی میز زیادی داریم که یکی از آنها قطع دسترسی بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای کشورمان است.

گزینه‌های ایران در برابر مکانیسم ماشه زیاد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی (اینجا بخوانید) درباره فعال‌سازی مکانیسم ماشه علیه ایران گفت: این‌گونه اظهارنظرهای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مصرف داخلی دارد و آنها برای تسلط اوضاع داخلی خود این حرف‌ها را می‌زنند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی روی انبار باروت قرار دارد و موقعیت‌اش بحرانی است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی فردی متوهم و خواب‌زده است و توصیه من به او این است که از خواب بیدار شود و واقعیت منطقه و جهان را ببیند و بعد اظهارنظر کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و اروپا بخواهند منافع ملی ما را تهدید کنند، پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را دریافت خواهند کرد و اقدامات آنها برای ایران برایشان پرهزینه خواهد بود.

وی افزود: اگر مکانیسم ماشه علیه ایران فعال شود، ما گزینه‌های روی میز زیادی داریم که یکی از آنها قطع دسترسی بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای کشورمان است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهارنظر اخیر خود عنوان کرده که آمریکا و اروپا در ماه سپتامبر و پیش از آغاز نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال خواهند کرد.  منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها