کد خبر: 672315
تاریخ انتشار :

مدودف:

شکست یعنی تکه‌تکه شدن روسیه؛ لازم باشد تا لهستان هم می‌رویم!

دیمیتری مدودف متعهد شد که کشورش در جنگ اوکراین پیروز شده و برای مقابله با خطرات تا لهستان هم پیش می‌رود. او همچنین گفت که اگر روسیه شکست بخورد، تکه‌تکه خواهد شد.

شکست یعنی تکه‌تکه شدن روسیه؛ لازم باشد تا لهستان هم می‌رویم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه خبری ایندیپندنت، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه گفت: پیروزی حاصل خواهد شد. باید به تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی دست یابیم. ما باید خطرات را از تمامی جهات، تا حد ممکن از کشور خود دور کنیم، حتی اگر تا مرز لهستان پیش رویم.

 او همچنین گفت که اگر این کشور عملیات نظامی ویژه خود را بدون دستیابی به پیروزی متوقف کند، کشور روسیه محو شده و تکه‌تکه خواهد شد.

مدودف که پیش از ولادیمیر پوتین، عهده‌دار سمت ریاست جمهوری روسیه بود، گفت، اگر آمریکا ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کند، این جنگ تمام می‌شود.

مدودف همچنین سخنرانی وضعیت کشور پوتین را یک تصمیم اجتناب‌ناپذیر دانست که زودتر از اینها باید اعلام می‌شد. پوتین پیشتر اعلام کرد که روسیه موقتاً پیمان کنترل تسلیحاتی استارت نو با آمریکا را به حالت تعلیق در می‌آورد.

این رییس‌جمهوری سابق روسیه گفت که این تصمیمی است که بازتاب زیادی در جهان و خصوصا آمریکا خواهد داشت و افزود: به هر حال برای تمامی قدرت‌های منطقی روشن است که اگر آمریکا بخواهد روسیه را شکست دهد، آن وقت در شروع یک مناقشه جهانی قرار داریم. اگر آمریکا بخواهد روسیه را شکست دهد، ما حق داریم با هر سلاحی که شده از جمله سلاح هسته‌ای از خود دفاع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها