کد خبر: 672550
تاریخ انتشار :

روزنامه هشمهری:

مسمومیت دختران دانش‌آموز توسط گروهک «منافقین» است

فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روزهای اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد.

مسمومیت دختران دانش‌آموز توسط گروهک «منافقین» است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه هشمهری نوشت: فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روزهای اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد.

دست‌اندازی به «ابزارهای غیرانسانی» برای دستیابی به «اهداف ضدایرانی»، ازجمله رویکردهای جریان‌های معاند در ماه‌های اخیر بوده‌است؛ موضوعی که در اتفاق‌های اخیر پیرامون مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی نیز تکرار شد و اکنون براندازان و در صدر آنها، منافقین می‌کوشند از این موضوع در راستای اهداف سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روزهای اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد؛ آن‌هم در شرایطی که گروهک منافقین طی حیات جمهوری اسلامی، از هیچ کار کثیفی برای ضدیت با ایرانیان فروگذار نکرده است. برهمین اساس مریم رجوی، سرکرده منافقین در توییتی، ضمن اشاره به ادامه‌دار بودن این مسمومیت‌ها، با استفاده از عبارات «یک جنایت سیستماتیک»، «بی‌تردید ناشی از یک اراده خبیث» سعی کرد انگشت اتهام را از سوی خود برگردانده و متوجه جمهوری اسلامی کند. بسیاری از کارشناسان حوزه سیاست همین توییت را دلیلی می‌شمارند بر دست داشتن سازمان منافقین در این مسمومیت‌های سریالی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها