کد خبر: 672681
تاریخ انتشار :

راستینه:

گروهک‌های معاند در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان دخیل هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با قاطعیت عرض می‌کنم که هیچکس در جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد که دختران و زنان این جامعه که ظرفیت بی‌نظیری برای ارتقاء کشور ما هستند مورد آسیب قرار بگیرند و حتما این پدیده به واسطه طراحی‌های پیچیده‌ای است که از چند ماه گذشته اول در قابل آشوب‌های خیابانی، بعد ناآرامی‌های ارزی و امروز هم در شکل ایجاد نگرانی برای دانش آموزان عزیز ما ادامه‌دار شده است.

گروهک‌های معاند در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان دخیل هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد راستینه عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با مسمویت‌های اخیر رقم خورده در مدارس دخترانه و اینکه ادعا می‌شود این مساله از سوی برخی گروه‌های مذهبی برای خانه‌نشین کردن دختران صورت گرفته است، گفت: شما شاهد هستید که جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی سپری شده ظرفیت‌های بی‌نظیری را برای تحصیل دختران این سرزمین فراهم کرده است. همین الان بیش از ۶۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌های ما دختران دانشجو هستند یعنی ظرفیت حضور دختران در فضای دانشگاهی از ظرفیت حضور آقایان بیشتر است.

وی ادامه داد: معنای این آمار چیست؟ معنایش این است که جمهوری اسلامی به درستی به نقش جامعه زنان و حضور و تاثیر آن‌ها در تربیت جامعه و ارتقاء جامعه صحه گذاشته است. به عبارتی یک زن با تحصیلات عالیه می‌تواند همسر موفق‌تری، مادر موفق‌تری و عضو اجتماعی موثرتری در جامعه باشد؛ لذا درس خواندن در جامعه ایرانی یک ارزش است چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها و کسی با درس خواندن دختران عزیز جامعه ما مخالفت ندارد.

راستینه در ادامه عنوان کرد: به نظر من این پدیده مسمومیت برخی دانش آموزان دختر عزیز ما که این چند وقت دارد شکل می‌گیرد، در ادامه آشوب‌هایی است که در کشور ما شکل دادند و به دنبال فروپاشی امنیت خاطر و امنیت روانی جامعه ما هستند. هیچکس این پدیده را نه تایید می‌کند نه قبول دارد و تمامی نیروهای ارزشی و انقلابی و جامعه متدین و متمدن ایرانی این پدیده را به شدت محکوم می‌کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: طبیعی است که دست بیگانگان و دست دشمن در ناآرام‌سازی فضای جامعه در این پدیده مشهود است. خیلی شفاف و روشن عرض کنم که حتما ان‌شاءالله دستگاه‌ قضایی به این موضوع رسیدگی قاطع خواهد کرد و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی زیرساخت‌های این اتفاق را بررسی می‌کنند. من تردید ندارم که یا سازمان منافقین و یا سایر گروهک‌های معاند و ضدانقلاب که در طول ۴۴ سال گذشته برای ضربه به حیثیت جمهوری اسلامی از هیچ کاری دریغ نکردند، دستشان در این زمینه دخیل است.

وی افزود: بار دیگر با قاطعیت عرض می‌کنم که هیچکس در جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد که دختران و زنان این جامعه که ظرفیت بی‌نظیری برای ارتقاء کشور ما هستند مورد آسیب قرار بگیرند و حتما این پدیده به واسطه طراحی‌های پیچیده‌ای است که از چند ماه گذشته اول در قابل آشوب‌های خیابانی، بعد ناآرامی‌های ارزی و امروز هم در شکل ایجاد نگرانی برای دانش آموزان عزیز ما ادامه‌دار شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لزوم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به همراه روشنگری به منظور پیشگری از سوءاستفاده دشمنان، تصریح کرد: ما اساسا در حوزه رسانه مشکل داریم و این ضعف را می‌پذیریم، من فکر می‌کنم که مسئولین باید از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده کنند و با اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف و صحبت با مردم از طریق رسانه‌ها، در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند تا بتوانند توطئه دشمن را خنثی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها