کد خبر: 672826
تاریخ انتشار :

شکایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی از حائری شیرازی

جماران/ موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بنا به مسئولیت قانونی خود با طرح شکایت از شهاب الدین حائری خواهد خواست تا در دادگاه نسبت به ادعای خود پاسخگو باشد.

شکایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی از حائری شیرازی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک مقام مسئول در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) به جماران گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بنا به مسئولیت قانونی خود ان شا الله با طرح شکایت از جناب آقای شهاب الدین حائری خواهد خواست تا در دادگاه نسبت به این ادعای خود پاسخگو باشد.

به گزارش جماران، وی اخیرا اکاذیبی منتسب به امام خمینی در خصوص آغاز جنگ را منتشر کرده است که پیشتر بدان پاسخ داده شده است.

گفتنی است؛ پیش از این مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی در گفت و گویی که در شهریور 1396 منتشر شد اظهارات ابراهیم یزدی درباره شرایط آغاز جنگ عراق علیه ایران و انگیزه‌های تجاوز صدام به کشورمان را تکذیب کرد و و آن را مطالبی خلاف‌واقع نسبت به امام خمینی‌(ره) دانست.

سیدمحمود دعایی در این سخنان می‌گوید: برخی از عناصری که به نهضت آزادی نزدیک هستند که عمدتاً در خارج از کشور هستند، یک سناریویی ترسیم کردند که من به‌اتفاق مرحوم بازرگان و مرحوم بهشتی خدمت امام رسیدیم و من گزارشی دادم و گفتم که "صدام گفته یا من می‌آیم ایران و یا شما کسی را برای مذاکره بفرستید و به هر حال، ما تسلیم هستیم" و من گفتم "صدامی که من می‌شناسم حتماً حمله خواهد کرد" و امام فرمودند که "گوش به حرفش ندهید". (آنها) سناریویی ترسیم کردند که امام را به‌عنوان یک فرد بی‌منطق، انعطاف‌ناپذیر و این‌چنینی ترسیم کنند و (نقل کردند) آقای بهشتی مجدداً التماس‌گونه چیزی بیان می‌کنند و امام ایشان را نهی می‌کنند و پا می‌شوند تا بروند که من گریه می‌کنم که من به بغداد برنخواهم برگشت که ایشان می‌فرمایند "باید بروید و تکلیفتان را ادا کنید".

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها