کد خبر: 672901
تاریخ انتشار :

حجت الاسلام تقیان: در حال حاضر فشار بسیاری بر مسئولان قرار دارد

ایسنا/ رئیس دیوان عالی کشور گفت: در حال حاضر کشور در موقعیتی قرار دارد که فشار بسیاری بر مسئولان قرار دارد به طوری که مسئولیت، دشمنی‌ها و مشکلات بسیار شده است. یک سری مشکلات وجود دارد و یک سری از مشکلات را دشمنان برای کشور ایجاد کرده‌اند و با وجود گسترش و توسعه جامعه نیاز به تلاش بیشتر داریم.

حجت الاسلام تقیان: در حال حاضر فشار بسیاری بر مسئولان قرار دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیین معرفی حجت الاسلام محمد تقیان فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری امروز ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و محمدرضا صارمی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه مولود مبارک حضرت ولیعصر اظهار کرد: قرآن، بسیجی را مرد خدایی معرفی می‌کند، تعریف بسیج حدی ندارد، زیرا مردان خدایی در هر موقعیت، مکان، زمان و شرایط در صحنه حاضر هستند. 

وی افزود: بیش از ۴۰ سال می‌شود که امام خمینی (ره) بسیج را تأسیس و پایه‌گذاری کردند آن زمان شاید کسی متوجه نبود که کارایی بسیج چه اندازه است و چه کاربردی دارد هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در حال حاضر کشور در موقعیتی قرار دارد که فشار بسیاری بر مسئولان قرار دارد به طوری که مسئولیت، دشمنی‌ها و مشکلات بسیار شده است یک سری مشکلات وجود دارد و یک سری از مشکلات را دشمنان برای کشور ایجاد کرده‌اند و با وجود گسترش و توسعه جامعه  نیاز به تلاش بیشتر داریم.

وی در ادامه گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی به بسیج محتاج و نیازمند است در تمام صحنه‌ها اگراعتلای کشور را بخواهیم در وهله اول اراده بسیجی را لازم داریم، زیرا اراده بسیجی یعنی فرد نگاهی به مادیات ندارد، نگاهش برداشتن مشکلات و شکستن خط‌ها است و بنا به فرموده امام (ره) بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد، از هر طریقی مشکل را رفع می‌کند.

مرتضوی مقدم بیان کرد: بنابراین اگر بخواهیم مشکلات کشور را رفع کنیم اراده و حس بسیجی را لازم داریم و اگر این حس را در خود ایجاد کردیم و نگاه مادیات نداشتیم موفق خواهیم بود و خواهیم توانست مشکلات را رفع کنیم. تاکنون نیز بسیج خود را به خوبی معرفی کرده است.

وی در ادامه گفت: در وهله دوم نیاز به بصیرت داریم؛ یعنی انسان، پشت پرده را بخواند و دشمن، موقعیت، زمان و نیازش را بشناسد و در هر موقعیتی به تناسب آن موقعیت حرکت کند.

رئیس دیوان عالی کشور بیان کرد: کشور بصیرت جامعه و ملت را حفظ کرده و در هر موقعیتی که کشور احساس خطر کرد این مردم بصیر با چشم باز در صحنه حاضر شدند و فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی افزود: امروز یک موقعیت سختی را طی می‌کنیم و گردنه سختی را می‌گذرانیم که گذشت از این گردنه نیازمند اراده، بصیرت و کار جهادی بسیجی است این سه مورد از ضروریات کشور بوده برای فائق آمدن بر مشکلاتی که در کشور ایجاد شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها