کد خبر: 672988
تاریخ انتشار :

اذعان رسانه صهیونیست به تبعات خطرناک ماجراجویی علیه ایران

در پی لفاظی های اخیر سران رژیم صهیونیستی علیه ایران، یک رسانه صهیونیست تبعات هرگونه ماجراجویی نظامی علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران را بسیار خطرناک دانست.

اذعان رسانه صهیونیست به تبعات خطرناک ماجراجویی علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» امروز دوشنبه در گزارشی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران گفت: (رژیم) اسرائیل تمایل به انجام حمله دارد اما می خواهد مطمئن شود که چنین حمله ای مورد حمایت آمریکا خواهد بود.

تحلیلگر این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی با اشاره به حضور هزاران نظامی آمریکایی در عراق و سوریه و عواقب خطرناک هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران تصریح کرد: هرگونه حمله به ایران می تواند منطقه را به آتش بکشد و جنگ به لبنان، عراق، سوریه و غزه کشیده شود و جان نظامیان آمریکایی را به ویژه در سوریه و عراق به خطر اندازد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» همچنین در راستای یارگیری از کشورهای منطقه و القای همراهی آنها با سران صهیونیست مدعی شد که برخی کشورهای عرب منطقه به ویژه عربستان موافق حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران هستند.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا در نشست مطبوعاتی خود در تهران، هرگونه تهدید نظامی علیه تاسیسات اتمی کشورها را محکوم کرد.

گروسی گفت: هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای کاملا غیرقانونی است.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» در بخش دیگری از گزارش خود درباره سفر کنونی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به منطقه نیز به افزایش تنش ها در کرانه باختری اشاره کرد و نوشت: در پی تحولات اتفاق افتاده در )شهرک فلسطینی نشین) حواره (در کرانه باختری)، واشنگتن نگران افزایش تنش ها در منطقه است.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» بالا رفتن تنش ها در بیت المقدس در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و افزود: باتوجه به همزمانی عید یهودی و ماه رمضان، آمریکا قصد دارد از طریق اردن مانع از تشدید تنش ها شود.

رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارد و در حالی که روی کار آمدن تندروها، این رژیم را در معرض انزوای بین المللی قرار داده، گسست سیاسی-اجتماعی در این رژیم در بالاترین سطح خود قرار دارد و هر روز افراد بیشتری از نظامیان و مقامات در اعتراض به اصلاحات مورد نظر ائتلاف حاکم از بدنه حاکمیت جدا می شوند.

وزیر دفاع آمریکا در چنین شرایطی به منطقه آمده تا بتواند با آرام کردن اوضاع، فشارهای خارجی را از روی دوش رژیم صهیونیستی برداشته و به این رژیم فرصت دهد تا بتواند بر چالش های داخلی غلبه کند.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به عنوان بخشی از یک سفر منطقه‌ای شامل مصر و فلسطین اشغالی، روز یکشنبه وارد اردن شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها