کد خبر: 673018
تاریخ انتشار :

احمدی: به زودی مسأله مسمومیت دانش‌آموزان جمع خواهد شد

محمدرضا احمدی، عضو کمیسیون آموزش گفت: به زودی مسأله مسمومیت دانش‌آموزان جمع خواهد شد.

احمدی: به زودی مسأله مسمومیت دانش‌آموزان جمع خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا احمدی درباره پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس کشور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظارت و وظیفه خودش را انجام می‌دهد، دستگاه‌ها را هم پای کار آورده است.

به گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت‌خانه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، قوه قضائیه و نظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی درحال کار کردن روی موضوع هستند و شاید اگر این‌ها ورود پیدا نمی‌کردند، جو بسیار بدتر می‌شد. این‌ها آمدند کار کردند ان‌شاءالله بعد از این‌که به نتیجه رسیدند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره اقدامات کمیسیون متبوعش پیرامون مسئله مسمومیت دانش‌آموزان مدارس کشور بیان کرد: در بعضی از جلسات افرادی را به کمیسیون دعوت و با آن‌ها صحبت کردیم. با بعضی از مسئولین که به حوزه‌ها رفته بودند، صحبت کردیم. حتی وزرای آموزش و پروش و بهداشت را به کمیسیون آوردیم و صحبت کردیم. رؤسای بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی را به کمیسیون دعوت کردیم، آمدند و جلسه گذاشتیم.

احمدی عنوان کرد: علت این قضیه و علت مسمومیت و نوع مسمومیت را بررسی کردیم. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را آوردیم موضوع را بررسی کردیم و همچنان در حال پیگیری هستیم و به محض وصول یک نتیجه قطعی اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.

وی درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند خانوداه‌ها برای فرستادن فرزندان خودشان به مدارس مردد هستند، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، مسئولان آموزش و پرورش و بهداشت و درمان همه پای کار هستند خواست دشمن این است که جلوی توسعه، پیشرفت و آموزش ما را بگیرند قطعا مردم نگران نباشند ما و مسئولین پیگیر کار هستیم و به زودی قضیه جمع خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها