کد خبر: 673308
تاریخ انتشار :

سردار رادان: پلیس فتا نباید غافلگیر شود

تسنیم: فرمانده کل انتظامی در همایش سراسری رؤسای پلیس فتا با بیان اینکه پلیس فتا باید متخصص، آینده‌نگر و انقلابی باشد، گفت: متخصصان، نخبگان و اندیشمندان را باید به پلیس فتا بیاورید.

سردار رادان: پلیس فتا نباید غافلگیر شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در همایش سراسری رؤسای پلیس فتا با تاکید بر اهمیت احصاء واقعی وضع موجود و استفاده از آن و ترسیم آینده در حوزه فعالیت پلیس فتا اظهار کرد: در کنار این دو موضوع جهت‌سازها و ارکان جهت‌ساز باید در اذهان شما نقش ببندد که منظور از این جهت‌سازی‌ها پلیس فتای متخصص آینده‌نگر و انقلابی است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، خاطرنشان کرد: پلیس فتا باید برای مأموریت‌های آتی آنقدر آمادگی داشته باشد که هر تهدیدی در حوزه سایبر برای آن کوچک باشد و غافلگیر نشود.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به پلیس فتای متخصص و آینده‌نگر و انقلابی نیاز به تجهیزات به‌روز دارید؛ لذا اگر از الان برای به‌روزرسانی تجهیزات برنامه‌‌ریزی نکنید و متخصصان، نخبگان و اندیشمندان را دعوت نکنید تا برای آینده برای شما کار کنند؛ گرفتار می‌شوید و در وضعیت حال متوقف می‌شوید.

رادان عنوان کرد: اگر برای سه سال دیگر شما تهدیدی را تصور کنید که تجهیزات لازم را برای نداشته باشید؛ آینده می‌رسد و شما عقب خواهید افتاد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها