کد خبر: 673537
تاریخ انتشار :

کنعانی در واکنش به بحران‌های اسرائیل: بنیاد بی‌ریشه با تندبادی فروخواهد ریخت

تسنیم/ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات خیابانی علیه رژیم صهونیستی نوشت: «البته این فقط یکی از بحران‌های متراکم در اسرائیل است. بنیاد بی ریشه با تندبادی فروخواهد ریخت.»

کنعانی در واکنش به بحران‌های اسرائیل: بنیاد بی‌ریشه با تندبادی فروخواهد ریخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: «بحران پنهان هویت در لانه عنکبوت آشکار شد. اردوکشی خیابانی در تل‌آویو و دیگر مناطق اشغالی 10 هفته است که بطور متناوب ادامه دارد.»

وی ادامه داد: «البته این فقط یکی از بحران‌های متراکم در اسرائیل است. بنیاد بی ریشه با تندبادی فروخواهد ریخت.»

کنعانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم نوشت: "وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ"

c152e900-54ea-4cd2-8c0e-1200309fb7d9

اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته در داخل فلسطین اشغالی در حال رخ دادن است؛ از تشدید قابل توجه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان تا عمیق‌تر شدن شکاف اجتماعی و سیاسی جامعه صهیونیستی تا حد تنش‌ها و درگیری‌های داخلی و تظاهرات‌های چندصدهزار نفری اسرائیلی‌ها علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی، نمی‌تواند اتفاقات عادی و معمولی تلقی شود.

این تنش‌های مستمر در میان صهیونیست‌ها درحالی است که سران این رژیم مدعی بودند قدرت مقابله با هرگونه شکاف داخلی را دارند و هر اقدامی که لازم بوده برای انسجام و ثبات اجتماعی اسرائیلی‌ها انجام داده‌‌اند. احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز اشغالگری در فلسطین در سال 1948 یک هدف اصلی را دنبال می‌کردند و آن هم تثبیت انسجام موجودیت اسرائیل مبتنی بر رویکرد نژادپرستانه علیه فلسطینیان و همه اعراب تحت حمایت آمریکا و متحدان غربی بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها