کد خبر: 673753
تاریخ انتشار :

زمان واریز عیدی مستمری‌ بگیران بهزیستی و کمیته امداد

اگرچه تنها یک روز تا پایان سال جاری باقی مانده، اما بسیاری از مستمری‌بگیران بهزیستی و تامین اجتماعی می‌گویند هنوز عیدی خود را دریافت نکرده‌اند. عیدی این گروه چه زمان واریز می‌شود؟

زمان واریز عیدی مستمری‌ بگیران بهزیستی و کمیته امداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دو هفته قبل بود که اعلام شد واریز عیدی مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشروط به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه شده است. تسنیم در گزارشی اعلام کرد سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز را تخصیص بدهد تا عیدی به مددجویان این دو نهاد واریز شود. اما به نظر می‌رسد که این منابع هنوز تخصیص داده نشده است و این دو سازمان نتوانسته‌اند عیدی افراد تحت پوشش خود را پرداخت کنند.

تاکنون هیچ کدام از مقامات این سازمان هم درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند که آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود و یا امسال بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده است.

عدم واریز عیدی مستمری‌بگیران کمیته امداد و تامین اجتماعی در حالی است که در سال‌های گذشته معادل یک ماه حقوق به‌عنوان عیدی به این افراد پرداخت می‌شد.

عیدی پیشکش، حقوق را واریز کنید!

در حالی زمان واریز عیدی مستمری‌بگیران بهزیستی و کیمته امداد مشخص نیست که پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد این افراد هنوز حقوق ماهانه خود را هم دریافت نکرده‌اند و هیچ توضیحی هم در این خصوص به آن‌ها داده نشده است.

«هنوز عیدی ندادن اونم چندرغاز بیشتر نیست، ولی همونم میگن بودجه نداریم.» «تو رو خدا اگه میخاین عیدی بدین به تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بدین لطفا بخدا احتیاج داریم ما هم دلمون خوشه به همین عیدی و حقوق.»

«من معلول بهزیستی هستم متاسفانه من نه مستمری گرفتم نه عیدی به عید هم ۲ روز مانده از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.»

«تو رو خدا عیدی رو واریز کنید اضافه که نشده واریز هم نشده.» «عیدی پیشکش، حداقل همون حقوق معمول رو پرداخت کنید.»

مبلغ عیدی کمیته امداد و بهزیستی چقدر است؟

مبلغ عیدی اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی متفاوت است و به تعداد اعضای خانوار بستگی دارد. مبلغ عیدی برا خانواده پنج نفره ۵۵۰ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۴۵۰ هزار تومان، خانواده سه نفره ۳۵۰ هزار تومان، خانواده ۲ نفره ۲۳۰ هزار تومان و خانواده یک نفره ۱۷۵ هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها