کد خبر: 673845
تاریخ انتشار :

آخرین وضعیت محورهای ارتباطی مازندران

بارش برف جاده کیاسر به ساری را مسدود کرد

آخرین وضعیت محورهای ارتباطی مازندران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایرنا- رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور کندوان از محدودیت های تردد در محور کیاسر به ساری به علت بارش برف شدید خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بارش برف و کولاک شدید در محورهای کوهستانی استان خبر داد و افزود: محور کندوان که به علت ریز کوه و بارش شدید برف و کلاک مسدود شده بود از با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز باز شد.

وی تصریح کرد: محور کیاسر به ساری حدفاصل تلمادره به علت بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز مسدود شده و تردد در آن امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه مازندران با شاره به این که تلاش عوامل راه و راهداری برای بازگشایی این محور ادامه دارد، افزود: سایر محور های استان نظیر کندوان، هراز و فیروزکوه باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

سرهنگ جهان تاب همچنین یاد آور شد: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی و معابر بین شهری استان سطح محورها و جاده های استان لغزنده است و لازم است رانندگان گرامی ضمن خودداری از سفرهای غیر ضرور و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز توصهیه های پلیسی را جدی بگیرند.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی ۲۵ اسفند ماه تاکنون بیش از پنج میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها