کد خبر: 674247
تاریخ انتشار :

مردان جذب این زنانی می‌شوند

چه بخواهیم و چه نه زن و مرد هر یک دوست دارند برای جنس مخالف خود جذاب باشند و ازسوی آن‌ها مورد توجه قرار گیرند اما این امر چگونه ممکن است؟

مردان جذب این زنانی می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: هر زن و مردی دوست دارد ازسوی جنس مخالف خود مورد توجه قرار گیرد و این موضوع در میان زنان بسیار بیش‌تر است. این حرف دلیل بر این نیست که مردان نمی‌خواهند حتما می‌خواهند، اما دقت کنید این موضوع در میان زنان کمی بیش‌تر است چنان‌که این شمار از عمل‌های جراحی زیبایی دلیلی بر اثبات این ماجراست.

امروزه کیست که نداند آمار بالای جراحی زیبایی و البته بسیار پیش از آن استفاده از مواد آرایشی برای زیباتردیده شدن به‌ویژه در کشور ما بیداد می‌کند. اما آیا به‌راستی تنها ظاهر است که مردان را جذب می‌کند؟ آیا تاکنون زنانی با ظاهر متوسط را ندیده‌ایم که چگونه مردان را جذب خود می‌کنند و ازدواج‌های بسیار موفقی داشته‌اند و البته وارونه آن چه بسیار زنان زیبایی که هرگز تنوانسته‌اند حتی یک رابطه موفق داشته باشند چه رسد به ازدواج و رابطه‌ای خوب و دائمی.

به گزارش رویداد۲۴ شاید این موضوع و بیان آن کمی شعارگونه به نظر آید و بسیاری بگویند ظاهر افراد اهمیت زیادی دارد. ما هم نمی‌خواهیم منکر ظاهر افراد شویم به‌هرروی ظاهر دست‌کم در دیدار نخست و جذب اولیه بسیار مهم است و نقشی ویژه دارد، اما به‌راستی این تمام ماجراست؟ مسلما خیر. اما چه چیزی و یا چه مسائلی سبب می‌شود یک زن برای مردان جذاب باشد؟

جالب است بدانید در این زمینه هم مانند بسیاری دیگر از مسائل دنیا مطالعات و پژوهش‌های زیادی انجام شده است. در این مسئله و این‌که مردان از چه تیپ زنانی خوششان می‌آید صرف‌نظر از سلیقه و ترجیح شخصی باید به میانگینی در مورد تمامی آن‌ها دست پیدا کرد که در این پژوهش‌ها می‌توان نتایج را بررسی کرد.

مطالعات نشان می‌دهد که مردان به همان اندازه که جذب ظاهر و اندام یک زن می‌شوند چگونگی رفتار و عملکرد او نیز برایشان بسیار بسیار اهمیت دارد و شاید این موضوع برایتان باورپذیر نباشد، اما درست است. ویژگی‌هایی در زنان وجود دارد که شاید چه بسا بیش‌از ظاهر در مردان اثر می‌گذارد و سبب جذب آن‌ها می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا این ویژگی‌ها را برایتان برشمریم.

زنان خوش‌رو

یکی از زنانی که برای تمامی مردان جذابند زنانی‌اند که خوش‌رو و بشاش و شادابند. درواقع می‌توان گفت خوش‌اخلاقی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های جذابیت در میان زنان است که مردان به‌سرعت جذب آن می‌شوند.

این البته در مورد همه صادق است چراکه هیچ انسان خردمندی نیست که جذب یک فرد بداخلاق شود کسی که مدام غر می‌زند و زندگی را برای آن‌ها تلخ می‌کند.

زنانی که خود را دوست دارند

شاید باورکردنش برایتان دشوار باشد، اما مردان عاشق و جذب زنانی می‌شوند که خود را بی‌نهایت دوست دارند و به خود اهمیت می‌دهند. توجه داشته باشید این چیزیست که باید در شما نهادینه شده باشد و با حرف و یا خودخواهی و پایمال‌کردن حقوق دیگران نباید اشتباه گرفته شود.

زنانی که به خود و البته دیگران اهمیت می‌دهند و چهارچوب و سبک خود را دارند دقیقا همان زنانی‌اند که مردان را به سمت خود جذب می‌کنند و مردان به این‌گونه زنان ارج و احترام زیادی می‌گذارند و به آن‌ها بسیار اهمیت می‌دهند.

یکی از راز‌های جذاب بودن زنان از دید مردان این است که به تن‌درستی خود اهمیت می‌دهند و آرامششان را فدای چیز دیگری نمی‌کنند.

زنان خوش‌بین

یکی از فاکتور‌های جذابیت زنان که سبب می‌شود مردان را شیفته خود کنند این است که خوش‌بینند و اگر با مشکلی روبه‌رو شوند خود را نمی‌بازند و زانوی غم بغل نمی‌گیرند و از مهلکه فرار نمی‌کنند. زنانی مورد توجه مردانند که بتوانند با مشکلات روبه‌رو شوند و در اندیشه پیداکردن راه چاره باشند.

زنانی که عاشق اندام خود هستند

زنانی برای مردان جذاب‌اند که خود را همان‌گونه‌که هستند دوست دارند و البته نسبت به ظاهر خود هم بی‌تفاوت نیستند و درصدد بهترکردن خود هستند، اما همان چیزی که هستند را دوست دارند.

زنان مهربان

زنان مهربان از دیگر زنانی‌اند که مردان را به سمت خود می‌کشند. مردان جذب زنان مهربان می‌شوند. زنانی که غم و خوشحالی شان برای ان‌ها مهم است و خوش قلب هستند. مهربانی زنان نسبت به اطرافیان حتی کسانی که نمی‌شناسند یکی از فاکتور‌های جذابیت آن‌ها است.

براساس مطالعاتی که در دانشگاه کلمبیا انجام شده است مردان به زنانی که لبخند می‌زنند، جذب می‌شوند. زیرا لبخند نشانه خوش‌بینی و ثبات یک فرد است، و این دو ویژگی‌هایی هستند که هر فرد در انتخاب همسر، آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

یک شخصیت خوب مهم‌ترین چیز است! مرد‌ها شما را دوست نخواهند داشت اگر بی دلیل بی ادب و رک باشید. در عوض، برای مردها، زنان مهربان و دلسوز جذاب هستند. زنی که می‌داند در وضعیت‌های گوناگون چگونه رفتار درستی داشته باشد. این زنانند که همواره مورد تحسین مردان قرار می‌گیرند.

برای مردان زن مهربان به معنی داشتن یک رابطه خوب است.

زنان شوخ‌طبع

بسیاری از مردان دوست دارند با زنانی معاشرت کنند و آن‌ها را به عنوان همسر انتخاب کنند که شوخ طبع باشند و اخلاق کسالت باری نداشته باشند. زنان شاد و خوشحال همیشه در نگاه مردان جذاب ترند؛ بنابراین یکی از عواملی که زن را برای مرد جذاب می‌کند حس طنز و شوخ طبعیست.

همراهان خوبی‌اند

همراه بودن برای مران اهمیت زیادی دارند و آن‌ها جذب زنانی می‌شوند و زنانی را به همسری برمی‌گزینند که بتوانند از همراه بودن آن‌ها با خود در هر شرایطی مطمئن باشند. زنی که ترسو نباشد و در هر وضعیتی با آن‌ها باشد و تنهایشان نگذارد.

زنان با اعتماد‌به‌نفس بالا

به گزارش رویداد۲۴ هیچ‌چیز برای مردان جذاب‌تر از زنی نیست که اعتمادبه‌نفس بالایی دارد و رفتار‌های مطمئن دارد. زنانی که اقتدار و اعتماد به نفس دارند همیشه در نظر مردان شگفت انگیز و قابل تحسین هستند.

همگی ما با چنین زنی در زندگی آشنا شده ایم. او ۱۰۰ درصد به نظر نمی‌رسد، اما اعتماد به نفس و شجاعت نشان دهنده چنین جذابیت قدرتمندی است که باعث می‌شود تا اطرافیان عاشق چنین زنی شوند. اعتماد به نفس به همین جذابیت است.

زنان قاطع

زنانی که قاطعند و در تصمیم‌گیری خود با اعتمادبه‌نفس بالا تصمیم می‌گیرند و کار خود را انجام می‌دهند برای مردان بسیار جذابند. زنانی که در تصمیم گیری‌های خود دچار مشکل می‌شوند و نمی‌دانند که چه می‌خواهند فاقد فاکتور‌های جذابیتند.

زنان منحصربه‌فرد

زنانی که در زندگی سبک و راه و روش خود را دارند و از دیگران و سبک زندگی آن‌ها تقلید نمی‌کنند برای مردان بسیار جذابند. منحصربه فرد بودن زنان سبب می‌شود از دید مردان خاص و جذاب جلوه کنند.

زنان مستقل

یکی از جذاب‌ترین زنان از دیدگاه مردان زنان مستقلند. زنانی که دستشان به جیب مرد همراهشان نیست و از دید مالی به آن‌ها وابستگی ندارند. زنانی که دوستان و زندگی و فعالیت اجتماعی خاص خود را دارند مردان را شیفته خود می‌کنند.

اگرچه مردان تا اندازه‌ای دوست دارند نیاز‌های زنان را برطرف کنند، اما زنی که خود می‌تواند از عهده کار‌ها و مسائل خود برآید، اما جازه دهد در این راه مردی همراهش باشد برای آن‌ها بسیار جذاب است. درواقع مردان نیازمندبودن زنان را دوست ندارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها