کد خبر: 674307
تاریخ انتشار :

همه زنانی که به جنگ ترامپ رفتند/ از بازیگر فیلم مستهجن تا بانوی اول آمریکا

ترامپ چه قبل، چه بعد و چه حین ریاست جمهوری اش مشکلات فراوانی با زنان داشت و بیشترین دردسرهایش حاصل رویکرد بدش نسبت به آنان بود.

همه زنانی که به جنگ ترامپ رفتند/ از بازیگر فیلم مستهجن تا بانوی اول آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبر فوری نوشت: حکم جلب دونالد ترامپ توسط دادگاه منهتن به‌علت رابطه او با یک بازیگر فیلم های مستهجن به نام استورمی دنیلز و دادن حق السکوت به او از اموال دولتی است. اصولا ترامپ چه قبل، چه بعد و چه حین ریاست جمهوری اش مشکلات فراوانی با زنان داشت و بیشترین دردسرهایش حاصل رویکرد بدش نسبت به آنان بود.

انتشار فایل صوتی ترامپ که در آن اظهارات جنسی و شرم آوری در رابطه با زنان بیان می کند، در همان سال ۲۰۱۶ و پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، برایش دردسر به وجود آورد. اما انتشار این فایل صوتی اولین و آخرین مشکل و دردسر او در رابطه با ارتباطش با زنان نبود. رابطه جنسی ترامپ با زنان مختلف و پرداخت حق السکوت به آنها پشت سر هم افشا شد. همچنین، بسیاری از این زنان از ترامپ شکایت کردند و بر تعداد این شکایت ها نیز هر روز افزوده می شد.

به جز این، ترامپ رابطه خوبی هم با زنان سیاستمدار نداشت و آنها را به بزرگترین دشمنان خود تبدیل کرد. هنوز خاطره اختلافات و درگیری های ترامپ با نانسی پلوسی، رئیس وقت کنگره و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در ذهن ها مانده است.

ترامپ حتی رابطه خوبی هم با زنان خانواده خود نداشت. افشاگری های خواهر و همسر سابق او به خوبی نشان می دهد که رابطه او با زنان  خانواده اش به شدت شکننده بود.

اکنون بد نیست اشاره ای به زنانی داشته باشیم که بیشترین دردسر را برای ترامپ به وجود آورده یا رئیس جمهور سابق آمریکا بیشترین درگیری و اختلاف را با آنان داشت.

مدل ها و بازیگران فیلم های مستهجن

pfipnm7c_stormy-daniels-reuters_625x300_15_January_19

در بین این گروه، استورمی دنیلز بیشترین دردسر را برای ترامپ به وجود آورد. تا جایی که ماجرای حق السکوت به او کار را به بازداشت ترامپ هم کشانده است. در سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز بـه نقل از «مایکل کوهن» وکیل ترامپ نوشت کـه بـه دستور ترامپ ۱۳۰ هزار دلار بـه استورمی دنیلز جهت ممانعت از افشای روابط غیراخلاقی رئیس جمهور ایالات امریکا با وی، پرداخت شده اسـت.

بزرگترین نتیجه ماجرای دنیلز، افزایش تعداد شاکیان ترامپ بود. بعد از دنیلز، کارن مک دوگل، آلانا ایوانز، جسیکا دریک، سامانتا هولوی، ریچل کروکس، جولیت هودی و... که همگی مدل یا بازیگر فیلم های مستهجن بودند از جمله مهمترین زنانی بودند که در طول چهار سال ریاست جمهوری ترامپ علیه او افشاگری کرده یا مدعی شدند رئیس جمهور وقت آمریکا به آنها تجاوز کرده است.

سیاستمداران

2247912

اولین و مهم ترین رقیب ترامپ در راه کسب قدرت، هیلاری کلینتون بود. کلینتون که خود زمانی بانوی اول آمریکا بود و سابقه وزارت هم داشت، با توپی پر به جنگ ترامپ آمد. او عقاید ترامپ در مورد زنان را شرم آور دانست و سخت ترین حملات را به او کرد اما با این حال، در رقابت های انتخاباتی نتیجه را به دونالد واگذار کرد. بعد از کلینتون، دیگر زنان دموکرات در راس مخالفان ترامپ قرار گرفتند. نانسی پلوسی و کاملا هریس از جمله این افراد بودند.

همچنین تنها یک روز پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ بیش از ۲۰۰ هزار زن علیه ترامپ دست به تظاهرات زدند و او را با چالشی بزرگ مواجه کردند.

رابطه ترامپ با زنان جمهوری خواه نیز زیاد خوب نبود. زنان حاضر در دولت او در طول چهار سال ریاست جمهوری اش با او به اختلاف خورده و مجبور به ترک دولت شدند. نیکی هیلی، هوپ هیکس، فیونا هیل، کتی والش و آنجلا رید از جمله این افراد بودند.

سلبریتی ها

1155899_279

به طور کلی، رابطه سلبریتی ها با ترامپ خوب نبود اما دشمنی سلبریتی های زن با ترامپ به مراتب بدتر بود. آنجلینا جولی یکی از مشهورترین مخالفان ترامپ بود. این بازیگر که فعال حقوق بشری نیز است، دونالد ترامپ را به دلیل منع حضور مسافران از هفت کشور مسلمان محکوم کرد.

به جز آنجلینا جولی، جنیفر لارنس، جنیفر انیستون، کیت بلانشت، اما واتسون و کریستن استوارت نیز از جمله مشهورترین مخالفان ترامپ بوده اند.

یکی از جنجالی ترین مخالفت ها با ترامپ از سوی کتی گریفین، مجری و کمدین زن آمریکایی انجام شد. گریفین با گرفتن ماکتی خونین از سر بریده ترامپ در دستش در طول چند روز تمام زندگی کاری اش را نابود کرد. این کار او با واکنش تند خانواده ترامپ و شخص او مواجه شد و سلبریتی ها و رسانه ها هم کار او را محکوم کردند. البته گریفین بعد از این اتفاق، چند بار مجبور به عذرخواهی شد اما انتقادات از او ادامه داشت.

خانواده

5488621

همسر سابق ترامپ (ایوانا) و خواهر او (مرین) از جمله مخالفان مهم خانوادگی ترامپ بودند. چندی قبل از انتخابات ۲۰۲۰، یک فایل صوتی از خواهر ترامپ منتشر شد که در آن اتهامات تندی به رئیس جمهور وقت آمریکا زده می شد.

همچنین رابطه ترامپ با همسر فعلی و بانوی اول آمریکا یعنی ملانیا نیز از فراز و فرود بسیاری برخوردار بود. اختلافات او و ترامپ در سالهای اخیر جنجالی بوده تا جایی که برخی اخباری در رابطه با طلاق این دو منتشر کردند. هر چند این اخبار تکذیب شد اما اختلافات این زوج قطعی و غیر قابل انکار است. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها