کد خبر: 674544
تاریخ انتشار :

موضع جدید حزب الله لبنان درباره هدف‌گیری اسرائیل

ایسنا: وزیر خارجه در دولت موقت لبنان در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان آمریکا درباره حادثه شلیک موشک‌هایی از جنوب لبنان گفت: ما اطلاعاتی در این باره نداریم تلاش کردیم به اطلاعاتی دست یابیم؛ اما نتوانستیم بفهمیم آیا حزب‌الله لبنان با آن موافقت کرده یا نه.

موضع جدید حزب الله لبنان درباره هدف‌گیری اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه دولت موقت لبنان به این شبکه توضیح داد: همانطور که می‌دانید ما اردوگاه‌های فلسطینی در جنوب لبنان داریم و فعالیت کل فلسطینی‌ها را کنترل نمی‌کنیم؛ لذا ممکن است به مکانی در یکی از روستاها رفته و دست به اقدامی زده باشند که اخیرا انجام گرفت. می‌تواند کار حماس یا هر سازمان دیگری از سوی طرف فلسطینی باشد.

او اشاره کرد، موشک‌های به کار گرفته شده ساخت فلسطین هستند؛ اما بسیار کارآمد نیستند. او توضیح داد: ما می‌دانیم وضعیت بسیار دشواری در جنوب لبنان داریم و حزب‌الله آنجاست و آنها مسلح هستند. ارتش لبنان و یونیفل (نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان) نیز آنجا هستند و با دیگران برای توقف چنین مواردی تلاش می‌کنند؛ اما همیشه موفق نیستند.

بوحبیب تاکید کرد، وزارت خارجه لبنان می‌داند دلایلی برای این شلیک‌ها وجود دارد؛ اما دوست ندارد از خاک لبنان باشد. او اظهار کرد: آنچه در الاقصی رخ داده علت آنچه است که در لبنان رخ داده و من آن را توجیه نمی‌کنم آنچه در الاقصی رخ داده را بسیار مهم می‌دانم و این واکنشی واقعی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها