کد خبر: 674633
تاریخ انتشار :

ستاد کل نیروهای مسلح:

استکبار و منافقین از شهید صیاد شیرازی کینه به دل داشتند

ایسنا/ ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد که ویژگی‌های ممتاز و ظرفیت‌های تعیین‌کننده شهید صیاد شیرازی باعث شد تا ایادی استکبار و منافقین همواره از او کینه به دل داشته باشند.

استکبار و منافقین از شهید صیاد شیرازی کینه به دل داشتند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین...

بیست و چهار سال پس از شهادت فرماندهی که رشادت‌هایش دلیرانه و شهادتش مظلومانه بود، همچنان خدمات، نقش‌آفرینی‌ها و نگرش حرفه‌ای و نظامی شهید صیاد شیرازی، ایشان را به شخصیتی فرا دورانی و الگویی جاویدان در فرماندهی تبدیل کرده است. حیات پر ثمره امیر دل‌ها و سرباز رشید اسلام درس‌نامه‌ای ارزشمند است که هر صفحه آن روایتگر سال‌ها فداکاری، پایمردی، رشادت و جان فدایی درراه اقتدار و بالندگی روزافزون جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های عالی‌قدر انقلاب اسلامی است.

شهید صیاد شیرازی ازجمله دلاورمردانی بود که با تلاش مستمر عاشقانه در مکتب ولایت و ایفای نقش مؤثر و شجاعانه همراه با نبوغ نظامی ویژه در میدان نبرد نه‌تنها دست و نگاه طمع‌ورز بیگانگان را از این آب‌وخاک مقدس قطع کرد، بلکه ثمره خون پاکش پرده برداشتن از چهره کریه تروریسم بین‌المللی بوده است.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، در نگاه ملت بزرگ ایران، عارفی ساده‌زیست و یک جهادگر انقلابی وطن‌ دوست است که ایمان راسخ به ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی داشت. این‌چنین دلدادگی عمیق از جانب ایشان باعث شد تا امامین انقلاب به ایشان اعتماد کامل داشته و سخت‌ترین مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها بر عهده این شهید عالی‌مقام گذاشته شود.

صیاد شیرازی در انجام وظایف خود هم رزمنده‌ای شجاع و نمونه بارز غیرت و تبعیت از مقام شامخ ولایت و هم امیری عارف و بنده‌ای مخلص در جهاد با نفس بود، از نگاه شهید صیاد شیرازی تکلیف یک سرباز هنگامی دارای ارزش است که رزمش در مسیر سنت‌های الهی و هدایت ولایی باشد.

ویژگی‌های ممتاز و ظرفیت‌های تعیین‌کننده در صیاد شیرازی باعث شد تا ایادی استکبار و منافقین همواره از او کینه به دل داشته باشند. در عملیات عزت‌آفرین مرصاد شهید صیاد در کنار هم‌رزمان فداکاری چون شهیدان شوشتری و همدانی پایانی تلخ برای جبهه باطل نظام سلطه و نفاق رقم زده و قوای حاضر در آن صحنه از ارتشی، سپاهی، انتظامی و مردمی در نبردی بی‌نظیر، سنگین‌ترین شکست را به دشمن وارد آوردند.

مرصاد در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عزیمت سازنده به‌سوی ایران قوی و مقتدر بوده است، کاروان ایمانی انقلاب اسلامی در طول مسیر توحیدی خود از تنگه‌های مرصادگونه مختلفی عبور کرده است و اینک در آستانه عبور از یک پیچ تاریخی، شهید صیاد را باید یکی از مهمترین پرچم‌داران این حرکت خواند.

ستادکل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سرافراز و والامقام و همه شهدای ایران اسلامی با تأسی از رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با پاسداشت مقام شهید و شهادت، راه پرافتخار و نورانی امیرسپهبد علی صیاد شیرازی را تداوم بخشیده و با حضور به‌موقع و قاطعانه درصحنه‌های نیاز انقلاب و دفاع از دین، شرف، عزت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشور، همچنان جبهه دشمنان خبیث را در نیل به اهداف پلید ناکام و مأیوس خواهد ساخت، این استحکام و اقتدار نظامی برآمده از راه پررهرو شهدا پشتوانه‌ای بی‌بدیل برای نظام اسلامی ماست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها