کد خبر: 674708
تاریخ انتشار :

آخرین فعالیت‌ شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس

ایسنا/ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز فعالیت‌های درون‌تشکیلاتی شورای وحدت اصولگرایان در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

آخرین فعالیت‌ شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری و شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: جبهه پیروان و جامعه اسلامی کارمندان در قالب شورای وحدت جلسات مربوط برای آماده‌سازی تشکیلاتی را برگزار می‌کنند که الان چند ماه است به صورت مرتب انجام می‌شوند و آخرین جلسه آن در اسفندماه برگزار شد اما هنوز در سال جدید جلسه‌ای تشکیل نشده است.

وی افزود: این جلسات با محوریت جامعه روحانیت مبارز و برای ساماندهی به فعالیت‌های تشکیلاتی در تهران و سایر نقاط کشور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس در راه است، به تدریج فضای این جلسات نیز بیش از گذشته انتخاباتی خواهد شد و به آرایش تشکیلاتیِ خاص انتخابات منتهی می‌شود هرچند هنوز فضای جلسات کاملاً در اختیار موضوعات انتخاباتی نیست. تشکل‌های همسو در این روند حرکت خود را آغاز کرده‌اند و مقدمات لازم برای کارهای درون‌تشکیلاتی آغاز شده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: در حال حاضر اصولگرایان هم در قالب شورای وحدت و هم شورای ائتلاف فعالیت‌های تشکیلاتی خود را پیش می‌برند و در این مسیر ممکن است آنان که به نوعی به دولت نزدیک‌ترند نیز قدم‌های تشکیلاتی بردارند و موضوع ائتلاف این گروه‌ها هم وجود دارد تا در قالب یک مجموعه واحد پیش روند اما همه‌چیز به آینده و شرایط سیاسی و البته آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان بستگی دارد و این موارد می‌توانند در این زمینه هریک به نوعی تأثیرگذار باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها