کد خبر: 674792
تاریخ انتشار :

جزئیات دستور اژه‌ای برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر کرج

رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات بعدی انجام دهد.

جزئیات دستور اژه‌ای برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر کرج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، امروز دوشنبه (۲۱ فروردین) در نشست شورای عالی قوه قضاییه اظهارداشت: موضوع انتقال زندان‌ها از مناطق شهری باید پس از مصوب شدن در بخش‌های مربوطه و فراهم آمدن مقدمات لازم، در اسرع وقت اجرایی شود تا شیرینی آن در کام مردم بماند و نباید در این زمینه تاخیر و اتلاف وقتی صورت گیرد.

رئیس قوه قضاییه افزود: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود شیرینی یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی شیرینی را به کام آنها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.

رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها