کد خبر: 674885
تاریخ انتشار :

حمله فارس به خانواده کیان پیرفلک: مادر کیان با مادر مجاهد، عکس یادگاری گرفته

فارس نوشت: پدر کیان پیرفلک امروز در ویدئویی مدعی شده است از مجاهد کورکور که در دادگاه برای او حکم اعدام صادر شده است شکایتی ندارد و از طرف دیگر گفته است: «نیروهای امنیتی به فرماندهی عیدی علیپور ماشین ما را به رگبار بستند و پسرم را به قتل رساندند».

حمله فارس به خانواده کیان پیرفلک: مادر کیان با مادر مجاهد، عکس یادگاری گرفته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرگزاری فارس در حمله ای تند به خانواده کیان پیرفلک نوشت: پدر کیان پیرفلک امروز در ویدئویی مدعی شده است از مجاهد کورکور که در دادگاه برای او حکم اعدام صادر شده است شکایتی ندارد و از طرف دیگر گفته است: «نیروهای امنیتی به فرماندهی عیدی علیپور ماشین ما را به رگبار بستند و پسرم را به قتل رساندند».

نکته جالب، اما این است که او که در لحظه وقوع حادثه در کنار کیان پیرفلک بود و شاهد عینی ماجراست بعد از گذشت ۵ ماه و مشخص شدن ابعاد پرونده حادثه ایذه و محکوم شدن یک نفر به اعدام به سخن آمده است.

فارس مدعی شد: به نظر می‌رسد میثم پیرفلک که تا قبل از چهلمین روز درگذشت پسرش توسط خانواده از این ماجرا بی اطلاع نگه داشته شده بود تحت تأثیر افکار همسرش زینب مولایی راد قرار دارد.

فارس با متهم کردن مادر کیان پیرفلک نوشت: از ابتدای وقوع این حادثه تا به امروز هر از چند گاهی خبری درباره خانواده کیان پیرفلک منتشر می‌شود که یک سر ماجرا مادر کیان است.

او در نخستین ساعات پس از وقوع حادثه در حالی که داغدار از دست دادن فرزندش بود صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد. البته بعد‌ها مدعی شد در آن روز در اختیار خود نبوده و فردی دیگری تصاویر کیان را بارگذاری کرده است.

بی‌بی‌سی فارسی هم که آن روز‌ها صدرنشین جدول دروغگویی رسانه‌های ضد ایران بود، در اولین روایت خود از حادثه تروریستی ایذه نوشت: «نیرو‌های حکومتی یک کودک ده ساله را در ایذه کشته‌اند» در عین ناباوری این رسانه همزمان نام این کودک را نیز اعلام می‌کند؛ «کیان پیرفلک» و تصاویری از او منتشر می‌کند.

مادر کیان در مراسم تشییع کیان بدون اینکه توضیح دهد چگونه هویت افرادی که به سمت خودرو حامل او، همسر و فرزندش شلیک کرده اند را تشخیص داده است گفت: «نیرو‌های لباس شخصی ماشین‌مان را به رگبار بستند».

با آنکه او در مراسم تدفین فرزندش گفته بود «اصلا برای بچم قرآن پخش نکنید» و در ادامه نیز ادعا کرده بود: «پسرم از قرآن متنفر بود»! اما مشخص شد دروغ میگوید و پس از چند روز تصاویری از قرآن خواندن کیان منتشر شد.

این تناقض گویی‌ها و حاشیه سازی‌ها همچنان تداوم پیداکرده است؛ روزی اعلام می‌کند مراجع قضایی باید پیگیر پرونده حادثه تروریستی ایذه باشند و روز دیگر اعلام می‌کند وکیلش وکیل پرونده متهم اصلی حادثه تروریستی ایذه شده است و با مادر عکس یادگاری می‌گیرد و در آخر نیز وقتی عامل اصلی حادثه به اعدام محکوم می‌شود در صفحه خود برایش‌ای مجاهد‌ای مظهر شرف درج می‌کند در حالی که متهم مجاهد کورکور در جلسه دادگاه خود به صراحت گفته بود «اتهامات را قبول دارم».

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها