کد خبر: 675007
تاریخ انتشار :

معاون پارلمانی رئیس جمهور: مستکبران جهان به دنبال تقویت رژیم صهیونیستی هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا دارای منابع انرژی بسیار و ارزشمندی است و منطقه‌ای مهم و استراتژیک برای کشورهای استکباری محسوب می‌شود به همین علت نیز این کشورها به دنبال تقویت رژیم غاصب اسرائیل هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: مستکبران جهان به دنبال تقویت رژیم صهیونیستی هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدمحمد حسینی ۲۵ فروردین ماه در راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین وظیفه ذاتی مسلمانان جهان است و این امر مهم و ضروری هیچگونه منافاتی با منافع ملی ایرانیان ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیست یک رژیم زیاده‌خواه است، ادامه داد: این رژیم کودک‌کش به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای منطقه است تا به این طریق به همسایگی ایران رسیده و به کشور آسیب بزند همانگونه که طی روزهای اخیر نیز شاهد بودیم در پی حمله این رژیم به کشور سوریه دو نفر از رزمندگان ایرانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد تفرقه دربین سایر ملل بوده و درواقع می‌توان گفت شکل‌گیری این رژیم برای حفظ منافع کشورهای استکباری بوده است.

حسینی عنوان کرد: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا دارای منابع انرژی بسیار و ارزشمندی است و منطقه‌ای مهم و استراتژیک برای کشورهای استکباری محسوب می‌شود به همین علت نیز این کشورها به دنبال تقویت رژیم غاصب اسرائیل هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: در اغتشاشات پاییز سال گذشته شاهد بودیم که چگونه صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند و سعی داشتند با مخفی کردن خود پشت اقوام نجیب و بزرگ ایرانی به کشور ما آسیب وارد کنند همچنین شاهد هستیم که این رژیم غاصب برای از بین بردن هویت مردم مظلوم فلسطین خانه‌های آن‌ها را ویران کرده و اقدام به شهرک‌سازی می‌کند، این موضوعات چهره حقیقی رژیم کودک‌کش اسرائیل را آشکار می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات بزرگ و مهمی که در کشور درحال انجام است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز می‌تواند پهبادهایی بسازد که دیگران را درمانده و مستاصل کند همچنین ماهواره خیام در مدار زمین قرار گرفته است و این موضوعات تنها بخشی از دستاوردهای عظیم کشور به شمار می‌آیند.

حسینی یادآور شد: در دهه ۹۰ فشارهای اقتصادی بسیاری وجود داشت که آسیب آن به اقشار ضعیف جامعه وارد می‌شد اما امروز در این حوزه اقدامات مثبتی انجام شده اگرچه در ابتدای این مسیر قرار داریم همچنین علاوه‌بر زمینه اقتصادی در حوزه‌های عمرانی و آبرسانی نیز کارهای بزرگی در کشور درحال انجام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشور در حوزه نظامی، بیان کرد: زمانی که جمهوری اسلامی ایران توانسته در حوزه نظامی به چنین پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کند بنابراین در حوزه اقتصادی نیز قادر خواهد بود اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر دستگاه یا مسئول باید وظیفه‌ای را که برعهده گرفته است به بهترین شکل ممکن به انجام برساند چراکه لازم است با تدبیر، برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری اصولی تلاش کنیم تا مشکلات ملت ایران که همواره و در تمامی عرصه‌ها در صحنه حضور داشته‌اند رفع شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها