کد خبر: 675405
تاریخ انتشار :

«کادوی تولد» خاص دانشجویان به رهبر انقلاب + عکس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در پایان سخنان خود از هدیه یک انگشتر از سوی بسیج دانشجویی به رهبر انقلاب گفت و اینکه حفاظت جعبه آن را گرفت، اما خود انگشتر وارد حسینیه شده که آن را تقدیم شما خواهیم کرد. رهبر انقلاب پس از تشکر از این دانشجو خطاب به حضار گفت: همه از ما انگشتر می‌گیرند، اما خانم‌ها به ما انگشتر می‌دهند. این سخنان خنده شرکت کنندگان را همراه داشت.

«کادوی تولد»  خاص دانشجویان به رهبر انقلاب + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این گزارش بخش‌هایی از حاشیه دیدار روز گذشته دانشجویان با رهبر انقلاب را می‌خوانید:

ساعت حسینیه امام خمینی (ره) هنوز به ۱۶ نرسیده بود که بخش اعظمی از جایگاه آقایان در حسینیه پر شده بود و به جمعیت بانوان نیز مدام افزوده می‌شد. دانشجویان با سر دادن شعارهایی از جمله "ای پسر فاطمه، منتظر تو هستیم"، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده" و "علمدار تولدت مبارک" انتظار خود را برای دیدن رهبر انقلاب اعلام می‌کردند. حدود ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه بود که رهبر انقلاب از جایگاه اصلی وارد حسینیه شدند و شعارهای دانشجویان به عباراتی نظیر "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" تبدیل شد. دانشجویان پس از لحظاتی دوباره با شور و هیجان خاصی مدتی به سردادن شعار "علمدار تولدت مبارک" پرداختند که این بار رهبر انقلاب با بیان اینکه "اجازه دهید قرآن تلاوت شود، تولد خیلی اهمیتی ندارد" خواستار شروع مراسم شدند.

پس از تلاوت قرآن از سوی قاری برنامه که مجری او را "امیرحسین رحمتی" از دانشجویان رشته قرآن و علوم حدیث دانشگاه تهران معرفی کرد با حضور مجری در پشت تریبون حاضر در حسینیه امام خمینی (ره) برنامه رسما آغاز شد.

مجری دیدار امسال که از بانوان دانشجو بود، در معرفی خود گفت: فائزه فداکار، مادر و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران و از ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و با افتخار معلم هستم. وی پس از بیان نکاتی، خواستار رعایت وقت تعیین شده از سوی سخنرانان جلسه شد و از اولین سخنران به نام "امیر محمد کولانی" از اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دعوت کرد، پشت تریبون حاضر شود.

کولانی پس از کسب اجازه از رهبر انقلاب، مطالبی را بیان کرد و به نکاتی در خصوص جنگ ترکیبی، وضعیت کشور، انتصابات دولت و ... اشاره کرد. وی در بخشی از سخنان خود خواستار محاکمه بانیان وضع موجود شد که این بخش از سخنان وی با ندای "احسنت، احسنت" دانشجویان همراه شد. وی پس از اتمام سخنان خود از رهبر انقلاب خواست برای اعضای این اتحادیه دانشجویی دعا کنند.

- پس از لحظاتی مجری از "محمد صالح ترکمان" از اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی دعوت کرد در پشت تریبون حاضر شود. وی در سخنان خود به نکاتی درباره تعارض منافع، امید، شفافیت آرا و شورای عالی سران قوا اشاره کرد. رهبر انقلاب در سخنان خود به بخش‌هایی از این نکات پاسخ دادند. این دانشجو به سخنان خود با دو درخواست پایان داد. اولین درخواست وی برگزاری جلسه خصوصی با فعالین دانشجویی و درخواست دیگر، دعا برای دانشجویان در نماز شب بود.

"زهرا وفاداران"، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) سخنران سوم این نشست بود که با دعوت مجری پشت تریبون حاضر شد. وی سخنان خود را با طعنه به خناسانِ بیگانه و ساده‌اندیشانِ داخلی در تخریب و سیاه‌نمایی علیه ایران اسلامی آغاز کرد و از آن‌ها دعوت کرد "کمی تاریخ بخوانند" و از شکر سخن گفت که با "احسنت احسنت های" جمعیت روبرو شد.

"شکر که مراکز دانشگاهی و فضاهای نخبگانی نیز مملو از بانوان توانمندی است که در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های علمی و اجتماعی به مجاهدت می‌پردازند و شکر که بنده توفیق دارم که به نمایندگی‌شان در محضرتان بایستم. " وی در بخشی از سخنان خود به موضوع تخفیف ۷۰ درصدی هزینه گاز گروه‌های پرمصرف و پردرآمد اشاره و به این مسئله انتقاد کرد.

وفاداران در پایان سخنان خود از هدیه یک انگشتر از سوی بسیج دانشجویی به رهبر انقلاب گفت و اینکه حفاظت جعبه آن را گرفت، اما خود انگشتر وارد حسینیه شده که آن را تقدیم شما خواهیم کرد. رهبر انقلاب پس از تشکر از این دانشجو خطاب به حضار گفت: همه از ما انگشتر می‌گیرند، اما خانم‌ها به ما انگشتر می‌دهند. این سخنان خنده شرکت کنندگان را همراه داشت.

5840797

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها