کد خبر: 675409
تاریخ انتشار :

پشت پرده جلسه افطاری لاریجانی و ناطق با قالیباف

حقیقت پور گفت: بر پایه سنت‌های اسلامی و ادب و احترامی که آقای قالیباف داشتند، روسای محترم ادوار مجلس را دعوت کردند. این جلسه نیز مرسوم بوده است. در این جلسه که صرفا یک افطاری بوده هیچ بحث سیاسی صورت نگرفته است که این افراد بخواهند یک طرح برای انتخابات تدوین کنند. من وجود محتوای سیاسی در این جلسه را تکذیب می‌کنم. این عزیزان صرفا برای یک جلسه دوستانه دور هم جمع شده اند.

پشت پرده جلسه افطاری لاریجانی و ناطق با قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی، در آغاز درباره پیام سیاسی جلسه افطاری قالیباف با روسای سابق مجلس می گوید که این جلسه به هیچ وجه انتخاباتی نبوده است.

حقیقت پور به «انتخاب» گفت: بر پایه سنت‌های اسلامی و ادب و احترامی که آقای قالیباف داشتند، روسای محترم ادوار مجلس را دعوت کردند. این جلسه نیز مرسوم بوده است. در این جلسه که صرفا یک افطاری بوده هیچ بحث سیاسی صورت نگرفته است که این افراد بخواهند یک طرح برای انتخابات تدوین کنند. من وجود محتوای سیاسی در این جلسه را تکذیب می‌کنم. این عزیزان صرفا برای یک جلسه دوستانه دور هم جمع شده اند.

وی در ادامه درباره نظر شخص علی لاریجانی درباره این جلسه افزود: بله من با ایشان صحبت کردم که گفتند صرفا برای یک جلسه افطاری دعوت شده اند و در آن جا بحث طرح سیاسی مطرح نشده است. من تاکنون چیزی حس نکردم که ایشان بخواهند کاری بکنند. توجه ایشان بیشتر به درخواست هایی است که در حوزه مشاوره از ایشان می‌شود و باقی وقتشان در مجمع تشخیص مصلحت و شورای انقلاب فرهنگی می‌گذرد.

حقیقت پور درباره شایعات سیاسی شکل گرفته پیرامون فعالیت انتخاباتی لاریجانی گفت: بالاخره دوره قبل هم اینطور بود. بنظر می‌رسد رقیب از حضور ایشان در صحنه سیاسی نگران است و هر رفتاری از سوی ایشان یک رفتار سیاسی و تبلیغاتی تحلیل می‌شود. من احساس می‌کنم رقبا نگران توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مدیریتی ایشان هستند. اما آقای لاریجانی مشغول کار خودشان هستند و وارد هیچ بحث سیاسی نشده و نمی‌شوند.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها