کد خبر: 675443
تاریخ انتشار :

سردار رضایی: به وظیفه قانونی خود در خصوص حجاب عمل می‌کنیم

سردار قاسم رضایی جانشین انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روزهای اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.

سردار رضایی: به وظیفه قانونی خود در خصوص حجاب عمل می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار قاسم رضایی عصر دیروز در جریان سفر خود به این استان با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی،‌ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به نوشته فارس، ناصری یزدی در این دیدار خدمات فراجا را افتخار آفرین دانست و اظهار کرد: ملت ایران همیشه قدردان ایثارگری سربازان ولایت در نیروی انتظامی هستند و دشمن نمی تواند بین مردم نیروی انتظامی شکاف ایجاد کند.

وی با بیان این‌که دشمن همواره سعی می‌کند تفکر، تعقل و تدین را از نوجوانان و جوانان ما بگیرد،‌ افزود:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی هویت دینی و اسلامی جوانان ما را هدف گرفته و ما نباید فضای را برای جولان سودجویان خالی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بنیه ایمانی و خدایی مردم را عامل عدم موفقیت دشمنان نظام دانست و گفت: اقدامات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب ضروری است و در این راستا باید در مرحله اول با نصیحت و تذکر لسانی پیش رفت.

سردار قاسم رضایی نیز در این دیدار اعتیاد را سر منشأ حدود ۴۰ درصد جرائم خرد دانست و اظهار کرد: بحث مواد مخدر تهدیدی جدی برای کشور است که باید با همکاری دستگاه‌های مختلف برای ساماندهی و مدیریت آن برنامه‌ریزی جدی شود.

جانشین انتظامی کشور در ادامه با بیان این‌که تقریبا بحث مبارزه با باندهای وارد کننده مواد مخدر در تمام استانهای کشور به صورت جدی فعالند، گفت: هجوم مهاجران نیز از دیگر مواردی است که بخشی از توان پلیس گرفته است.

سردار رضایی سرقت را یکی دیگر از دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس دانست و بیان کرد:‌ هزینه جرم نیز پایین است و همین امر بار مبارزه با سارقان را بر دوش پلیس بیشتر کرده است.

وی یزد را از جمله استانهای سرآمد کشور در حوزه امنیت عمومی دانست و خاطرنشان کرد:‌ تقدیم چهار هزار شهید پشتیبان و سرمایه مهمی برای استان هستند.

جانشین انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روزهای اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها