کد خبر: 675847
تاریخ انتشار :

هواشناسی امروز 6 اردیبهشت | امروز؛ بارش پراکنده در ۱۴ استان

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و رعد و برق در بعضی استان‌ها طی روز جاری و همچنین آخر هفته و نیز ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز یکشنبه آینده خبر داد.

هواشناسی امروز 6 اردیبهشت | امروز؛ بارش پراکنده در ۱۴ استان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سازمان هواشناسی کشور براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، فارس‌، سمنان و برخی‌ مناطق‌ استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران و سواحل‌ دریای خزر بارش‌ پراکنده گاهی‌ همراه با رعد و برق‌ رخ‌ خواهد داد.

همچنین‌ در جنوب‌ سیستان و بلوچستان و شرق‌ هرمزگان بویژه در ساعات‌ بعد از ظهر احتمال شکل‌گیری ابرهای همرفتی‌، رگبار و رعدوبرق‌ موقتی‌ و وزش‌ باد شدید وجود دارد.

پنجشنبه‌ سامانه‌ بارشی‌ در جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ فعال خواهد بود و در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، نیمه‌ شمالی‌ فارس‌، کهگیلویه‌ و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ و در شرق‌ سواحل‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌، شمال سمنان و شرق‌ تهران بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه‌ بارش‌ در مناطق‌ یادشده و خراسان جنوبی‌ با شدت‌ کمتری ادامه‌ خواهد داشت‌.

شنبه‌ در استان‌های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی‌، سواحل‌ دریای خزر و برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ خواهد داد.

یکشنبه‌ با ورود سامانه‌ بارشی‌ جدید از شمال غرب‌، بارش‌ در شمال غرب‌ تشدید خواهد شد و در سواحل‌ دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی‌ بارش‌ پراکنده ادامه‌ خواهد داشت‌.

طی‌ ۲ روز آینده شرق‌ خلیج‌ فارس‌ و تنگه‌ هرمز مواج‌ است.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها