کد خبر: 676100
تاریخ انتشار :

رسانه صهیونیست مدعی شد: فرمانده «عرین الاسود» خود را به تشکیلات خودگردان تسلیم کرده

منابع خبری عبری مدعی شدند که فرمانده و رهبر گروه مقاومتی «عرین الأسود» (بیشه شیران) در نابلس خودش را به دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان معرفی کرده است.

رسانه صهیونیست مدعی شد: فرمانده «عرین الاسود» خود را به تشکیلات خودگردان تسلیم کرده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سایت صهیونیستی i۲۴news در این باره ادعا کرد که «عدی القزی»، فرمانده و رهبر گروه فلسطینی عرین الأسود نیمه شب گذشته خودش را به نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی کرد.

این رسانه مدعی شد که العزی خود یکی از اعضای سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین است و نگران ترور شدنش توسط رژیم صهیونیستی است و ترجیح می‌دهد تحت حفاظت تشکیلات خودگردان فلسطین باشد.

پس از ناکامی‌های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در دفع حملات چند جانبه مقاومت، اخیرا برخی منابع از تلاش سران این رژیم برای در پیش گرفتن سیاست ترور فرماندهان مقاومت و گروه‌های فلسطین پرده برداشتند.

گروه عرین الاسود حدود یک سال قبل و با هدف جلوگیری از ورود نظامیان صهیونیست به نابلس تشکیل شد و با گذشت زمان و ملحق شدن جوانان فلسطینی به آن عملیات‌های ضد صهیونیستی خود را گسترش داد و این عملیات‌ها به خارج از نابلس نیز کشیده شد؛ موضوعی که نگرانی شدید صهیونیست‌ها را به همراه داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها