کد خبر: 676338
تاریخ انتشار :

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات

خانه ملت/ عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 10 اردیبشهت ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی و پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز مصرفی مردم.

- تذکر حسن همتی نماینده شاهین دژ و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به افزایش غیرقابل قبول قیمت گاز مصرفی تعداد زیادی از مردم.

- تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در تخصیص دستگاه MRI به بیمارستان تالش. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم حمایت‌ از شرکت‌های دانش بنیان زیان‌ده جهت برون رفت از وضعیت رکود.

- تذکر رجب رحمانی نماینده تاکستانی و جمعی از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم پاسخگویی در خصوص علت حذف ردیف دانشکده فنی مهندسی تاکستانی با وجود دارا بودن ردیف ملی و مصوبه هیأت دولت.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی و اصلاح تعرفه بالای گاز در شهرستان‌ها.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بازنگری در الگوی طراحی شده مصرفی گاز بدون توجه به اقلیم و شرایط مناطق و قبوض گاز صادر شده به خصوص در خراسان شمالی.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر دادگستری: ضرورت توجه به وضعیت شغلی و معیشتی نیروهای شوراهای حل اختلاف. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت حل مشکل کارخانجات بزرگ نساجی گیلان. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت بازگشایی طرح سراوان به امامزاده هاشم. همچنین تذکر به وزیر کشور: ضرورت رعایت عدالت در تقسیمات کشوری و ارتقاء برخی بخش‌های رشت به شهرستان.

- تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بررسی فوری تعرفه نامتعارف گاز مصرفی.

- تذکر فداحسین مالکی نماینده زاهدان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم بازنگری در قبال سیاست خارجی نسبت به طالبان.

- تذکر شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم راه‌اندازی پرواز سیرجان به مشهد و بالعکس. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم گازرسانی به بخش‌های محروم این حوزه انتخابیه.همچنین تذکر  به وزیر نیرو: لزوم برق‌رسانی به روستاهای سیرجان و بردسیر.

- تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم برگشت کامل وجوه درآمدی حاصل از واگذاری اماکن ورزشی به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها جهت کمک به هزینه‌کرد هیأت‌های ورزشی. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی: لزوم پاسخگویی در خصوص علت حذف و عدم بکارگیری کالابرگ الکترونیکی با توجه به شروط مجلس برای حذف ارز ترجیحی.

- تذکر جعفرقادری نماینده شیراز و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تخصیص آخرین بخش‌های بودجه‌ای برای افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم تشکیل شورای عالی مناطق آزاد تجاری و تصویب و ابلاغ منطقه ویژه اقتصادی سرو و ارومیه.

- تذکر ولی الله بیاتی نماینده تفرش به وزیر ورزش و جوانان: رسیدگی به وضعیت نابسمانان ورزش شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها