کد خبر: 676599
تاریخ انتشار :

محمد اسلامی: اراده کردیم هیاهوی سیاسی را از بین ببریم

ایرنا/ رییس سازمان انرژی اتمی گفت: این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته ای را از بین ببریم.با روایت گری که صورت گرفته و اتهامات ناروایی که به کشور نسبت داده شده است و موج سواری و تولید محتوایی که صورت گرفته است به گونه ای است که مسیر پیشرفت ما رو هر روز محدودتر و موانع مارو هر روز زیادتر کرده است.

محمد اسلامی: اراده کردیم هیاهوی سیاسی را از بین ببریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم تجلیل از «مهدی سهرابی» استاد پیشکسوت رشته مهندسی در دانشگاه امیرکبیر گفت: به لطف الهی جایگاه بلندی در ظرفیت هسته‌ای داریم . این جایگاه با تراز بالا با همین تلاش‌ها به دست اومده است، عاریه‌ای یا وارداتی نیست. برخی ها پول دارند، پول میدهند و میخرند. ما این را با تحقیقات و تلاش مخلصانه همه عزیزانی که از ابتدا تاکنون بودند، به دست آمده است.

وی تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت این است که این تلاش ها با زحمات و نتایج تحقیقات است. این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته ای را از بین ببریم.با روایت گری که صورت گرفته و اتهامات ناروایی که به کشور نسبت داده شده است و موج سواری و تولید محتوایی که صورت گرفته است به گونه ای است که مسیر پیشرفت ما رو هر روز محدودتر و موانع مارو هر روز زیادتر کرده است و شرایطی به وجود آمده است که همه مردم ایران هم شاید نسبت به این موضوع یک ذهنیتی داشته باشند که هسته ای برای ما چه خاصیتی داشته است.

اسلامی افزود: ما تلاش کردیم در این دوره کار را بر روی سر فصل ها به ویژه انهایی که میتوانند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد و توجیه پذیری اقدامات را بیشتر معرفی کند،روی آن ها بیشتر وقت بگذاریم و اینکه تاثیرات فناوری هسته ای در زندگی من بیشتر و بیشتر بشود و سرمایه گذاری ویژه ای در این خصوص انجام دادیم. خود این موضوع که نقطه آغازش تهیه یک سند راهبردی بود، تهیه این سند راهبردی که افق بیست ساله و جهت گیری ها و حرکت های ما رو مشخص میکند و امروز ما در مسیر این سند و برنامه قرار داریم و گستره فعالیت ما در رشته های وابسته موجب یارگیری و افزایش سازمانی ما هم در ظرفیت های تحقیقاتی و هم در ظرفیت های می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها