کد خبر: 676621
تاریخ انتشار :

عضو فراکسیون زنان مجلس:

«سرویس جاسوسی اسرائیل» پشت بی‌حجابی است

صالحی می‌گوید: پشت قضیه بی‌حجابی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل کشورهای متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.

«سرویس جاسوسی اسرائیل» پشت بی‌حجابی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پروین صالحی نماینده مبارکه درباره مقابله جدی حاکمیت با پدیده کشف حجاب که جدیداً آغاز شده، می‌گوید: اصل مسئله بی‌حجابی در این شرایط واقعاً یک بهانه است و پشت این مسئله، سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل کشورهای متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.

او می‌گوید: ما در رابطه با بی‌حجابی با دو دسته از مردم روبرو هستیم؛ دسته‌ای که این بی‌حجابی، ناشی از عدم اطلاع‌شان است و این‌ها را باید از جهت فرهنگی با برنامه‌های اقناع‌کننده آگاه کنیم و دسته بسیار بسیار کمی که عامدانه در حال هنجارشکنی هستند که با این‌ها باید حتماً برخورد امنیتی شود. عضو فراکسیون زنان مجلس می‌گوید: به هر حال، کار فرهنگی، هزینه‌بر است. همان‌طور که دشمن در حال هزینه کردن زیادی است و از این بهانه استفاده می‌کند، ایران هم باید با برنامه‌ریزی، کار خودش را پیش ببرد.

صالحی در مورد اینکه آیا هزینه‌های نصب دوربین‌هایی برای شناسایی افراد بی‌حجاب یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کردها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.وی در پاسخ به این سوال که روال جدید حاکمیت در موضوع مقابله با کشف حجاب و تنبیهاتی که آغاز کرده، چقدر ظاهر جامعه را به لحاظ رعایت حجاب در وضعیت بهتری قرار خواهد داد؟ گفت: اگر به جای خودش، با تیپ کثیری که ناآگاهانه این کارها را انجام می‌دهند، کار فرهنگی انجام بشود و با تعداد کمی که هنجارشکن هستند، برخورد امنیتی شود، حتماً تاثیر بزرگ و به‌سزایی در شکل‌گیری حجاب در جامعه خواهد داشت.

این نماینده اصولگرای مجلس می‌گوید: ما در خصوص حجاب در این هفت ماه، کم‌کاری نکردیم، بلکه ۴۴ سال کم‌کاری داریم که ان‌شاءالله به مرور درست می‌شود. در این راستا، هدف دشمن، دوقطبی‌سازی است و قطعاً روی این موضوع کار می‌کند، اما ملت ما بسیار باهوش هستند و مطمئن باشید که این مسئله هم، با توجه به هوش بالای ملت ما، جمع خواهد شد.

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها