کد خبر: 677054
تاریخ انتشار :

هواشناسی امروز ۱۷ اردیبهشت/ هشدار وزش باد شدید در این استان

ایرنا: سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد، از ناپایداری‌های محلی از عصر امروز یک‌شنبه تا پایان روز دوشنبه در ۶ استان خبر داد و اعلام‌ کرد: علاوه بر باران‌های محلی، وزش باد شدید نیز در ۱۴ استان تا روز دوشنبه ادامه دارد.

هواشناسی امروز ۱۷ اردیبهشت/ هشدار وزش باد شدید در این استان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مخاطره این سامانه رگبار باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقت است.

بارش‌های رگباری امروز (یک‌شنبه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات قزوین و زنجان و فردا (دوشنبه) در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه قزوین و البرز پیش بینی شده لست.

صاعقه، احتمال تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر به طور محدود، احتمال جاری شدن روان‌آب برای در پی فعالیت سامانه فعلی پیش بینی شده است.

هواشناسی هم چنین در هشدار سطح زرد از وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی امروز در ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد.

فردا دوشنبه نیز در همدان، زنجان، مرکزی، اصفهان، قم، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری و شمال لرستان انتظار وزش باد شدید وجود دارد.

احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی و احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال توصیه شده است.

هواشناسی به عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع، به ویژه در بعد از ظهر و استفاده از قیم برای نهال‌ها توصیه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها