کد خبر: 677549
تاریخ انتشار :

طعنه محمد حسینی به ضعیف خواندن دولت توسط نمایندگان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ارتباط دولت و مجلس خیلی خوب است، گفت: الان بحث استیضاح وزیر دیگری مطرح نیست.

طعنه محمد حسینی به ضعیف خواندن دولت توسط نمایندگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی، درباره نحوه تعامل دولت و مجلس پس از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: رابطه دولت و مجلس رابطه خوبی است. ممکن است یک نماینده ادعا کند که دولت ضعیف است که در این حالت دولت در برابر یک نماینده موضع نمی‌گیرد. معنای استیضاح هم این نیست که دولت و مجلس در برابر هم هستند. شما مشاهده کردید که دو سوم نمایندگان به لایحه تشکیل وزارت بازرگانی رای داده‌اند و کلیات آن تصویب شده است.

وی تاکید کرد: ارتباط دولت و مجلس خیلی خوب است ولی به هر حال ممکن است برخی افراد موضع‌گیری هایی داشته باشند که این به معنای موضع کل دولت یا مجلس نیست.

حسینی همچنین درباره احتمال استیضاح شدن چند وزیر دیگر گفت:‌ بحث استیضاحی مطرح نیست. اگر استیضاح مطرح باشد بلافاصله به ما خبر می دهند ولی الان بحث استیضاحی مطرح نشده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص زمان معرفی وزرای آموزش  و پرورش، صمت و کشاورزی به مجلس تصریح کرد: هنوز رئیس جمهور در این زمینه به جمع بندی نرسیده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها