کد خبر: 677817
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی قیمت سکه | شوک کاهشی دلار به بازار سکه

اقتصادنیوز:در شرایط فعلی اولین حمایت برای قیمت سکه محدوده 31 میلیون و 400 هزار تومان است؛ در صورتی که این محدوده بشکند احتمال ریزش تا 31 میلیون و 200 هزار تومان محتمل خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت سکه | شوک کاهشی دلار به بازار سکه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کفه ترازوی سکه بازان کاهشی دیروز سنگین شد. بررسی ها نشان می دهد به دنبال نزولی شدن‌ نرخ دلار در معاملات نقدی اولین‌روز هفته، سکه از منطقه امنی که در چند وقت گذشته برای خود ساخته بود خارج شد.

فلز گران بهای داخلی دیروز در حول و حوش ۹۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

موج کاهشی در بازار سکه

 خریداران سکه در اولین روز هفته دست بالا را در بازار نداشتند تا قیمت سکه طی یک موج کاهشی، کانال ۳۲میلیون تومان را از دست بدهد و در محدوده ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار بگیرد.

حباب سکه تغییر کانال داد

حباب سکه امامی که در روزهای گذشته در کانال ۷ میلیون تومان قرار داشت، دیروز در کانال ۶ میلیون تومان بر روی ۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان ایستاد.

کاهش حباب سکه در واقع نشان دهنده افت هیجان در این بازار است.

اثر کاهشی قیمت دلار بر روی سکه

به این ترتیب می‌توان گفت سکه‌بازان تنها با کاهش امید نسبت به افزایش قیمت دلار  در موقعیت فروش قرار گرفتند.

مرز حمایت و مقاومت سکه

در شرایط فعلی اولین حمایت برای قیمت سکه محدوده 31 میلیون و 400 هزار تومان است؛ در صورتی که این محدوده بشکند احتمال ریزش تا 31 میلیون و 200 هزار تومان محتمل خواهد بود.

از سوی دیگر اولین مرز مقاومتی سکه محدوده 31 میلیون و 700 هزار تومان است. در صورتی که سکه بالای این محدوده قرار بگیرد احتمال رسیدن آن به 31 میلیون و 900 هزار تومان وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها